Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هفته نامه آلمانی با استناد به اطلاعات یک نشست محرمانه سفرای ناتو از تصمیمات این ائتلاف نظامی برای اجرای یک طرح عملیاتی برای آمادگی به منظور مقابله با موج دوم کرونا در پاییز خبر داد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، ناتو از وقوع موج دوم کرونا در پاییز سال جاری میلادی هراس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات هفته نامه "اشپیگل"، سفیران ائتلاف نظامی ناتو هفته گذشته در نشستی محرمانه با دبیر کل این ائتلاف نظامی تصمیم گرفتند سریعا یک طرح عملیاتی نظلمی را در پیش گیرند. به این ترتیب این ائتلاف نظلمی غربی می خواهد بهتر برای شیوع مجدد ویروس کرونا آماده شود تا بتواند شرکای خود در این ائتلاف را به صورت موثر تر حمایت کند.

به نوشته هفته نامه اشپیگل این طرح عملیاتی قرار است تحت نظارت ژنرال "تاد وولترس" از فرماندهان آمریکای ناتو تدوین شود. دیپلمات های ناتو بر این عقیده اند که این ائتلاف نظامی باید ( برای مقابله با این بحران) خود را بهتر مسلح کند.

اداره آمریکایی «سیگار»: ناتو آمار حملات طالبان را منتشر نمی‌کندناتو: اشرف غنی و عبدالله برای حل تنش‌های سیاسی تلاش نکرده‌اندنماینده آمریکا در ناتو: طالبان با تیم دولت افغانستان وارد مذاکره شود

به گفته دیپلمات های ناتو خطر ویروس کرونا تا به حال خیلی کم مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل باید علاوه بر برنامه عملیاتی برای موج دوم قریب الوقوع این بیماری در پاییز یک طرح اضطراری دراز مدت هم برای مقابله با آن تنظیم شود.

"ینز استولنبرگ"، دبیر کل ناتو هم بر لزوم پیش برد این طرح عملیاتی برای مقابله با موج دوم کرونا تاکید دارد. وی اعلام کرده است که باید در نشست بعدی وزرای دفاع ناتو که اواخر ژوئن برگزار می شود در این باره تصمیم گیری شود.

در شورای محرمانه سفرای ناتو خواستار واکنش هماهنگ و بهتر به موج دوم کرونا به عنوان یک آزمون برای اعتبار و انسجام این اتحادیه شد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناتو ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناتو ویروس کرونا ناتو ویروس کرونا موج دوم کرونا ائتلاف نظامی طرح عملیاتی هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر