Web Analytics Made Easy - Statcounter

پالرمو در صورت حفظ بازیکنان خود اکنون یکی از قدرت های سری آ بود.

طرفداری- باشگاه قدیمی پالرمو که برای سال ها در سری آ، بزرگان ایتالیا را به چالش می کشید، به دلیل تخلفات مالی و به جرم پولشویی در دوران مالکیت مائوریتزیو زامپارینی، به سقوط به سری دی ایتالیا محکوم شد. این تیم اکنون با مالکان و ساختاری جدید دوباره فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالرمو طی سالیان اخیر از تیم های بازیکن ساز ایتالیا بوده و ستاره های مهمی به سطح اول فوتبال اروپا معرفی کرده است. وبسایت ترنسفرماکت؛ تیم منتخب فصول اخیر پالرمو در صورت حفظ این بازیکنان را به شرح تصویر زیر منتشر کرد:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه می‌روند.
امیردریادار دوم جلیل مقم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز می‌کنند، پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت می‌کنند.
وی گفت: نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان‌ها شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور می‌دهند.

بیشتربخوانید: برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان
امیردریادار دوم مقدم افزود: در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • سقف متحرک چیست و مزایای آن در همه فصول
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟