Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر انگلیسی سیتیزن‌ها می‌تواند به یکی از پر درآمدترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

طرفداری- رحیم استرلینگ به لطف نمایش‌های درخشانش برای منچسترسیتی و تیم ملی انگلستان و به دلیل یکسری اظهارات تند و تیز علیه نژاد پرستان، به یک چهره تجاری و تبلیغاتی بسیار مشهور تبدیل شده است.

به گزارش اسکای، قرارداد فعلی رحیم استرلینگ با شرکت نایک تا کمتر از 8 هفته دیگر (30 ژوئن) به اتمام می رسد و این ستاره انگلیسی می تواند با هر شرکتی قرارداد تبلیغاتی را به امضا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پوما، یک شرکت آلمانی تولید کفش و پوشاک ورزشی قرار است با رحیم استرلینگ یک قرارداد تبلیغاتی به ارزش 100 میلیون پوند را به امضا برساند. در صورت توافق طرفین، رحیم استرلینگ به یکی از پر درآمدترین بازیکنان جهان و پر درآمدترین چهره تبلیغاتی شرکت پوما تبدیل خواهد شد. تصور می شود که مدت این قرارداد 10 ساله باشد. البته توافق استرلینگ با شرکت پوما عجیب و دور از ذهن نیست زیرا این شرکت با باشگاه منچسترسیتی قراردادی به ارزش 650 میلیون پوند به مدت 10 سال را به امضا رسانده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رحیم استرلینگ شرکت پوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد توسعه میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران امضا شد

شرکت ملی نفت ایران طرح توسعه میدان‌های‎‌ نفتی سومار، سامان و دلاوران را با امضای قراردادی به ارزش ۲۴۵ میلیون دلار به دو شرکت ایرانی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، طرح توسعه میدان‌های‎‌ نفتی سومار، سامان و دلاوران امروز (یکشنبه، ۲۷ اسفندماه) با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری و جواد اوجی، وزیر نفت بین شرکت ملی نفت ایران و دو شرکت «ول سرویسز ایران» و «توسعه خدمات چاهی پترو ایرانیان اروند» امضا شد.

قرارداد طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران به‌منظور برداشت حداکثری از این سه میدان‌، ایجاد اشتغال به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، هدایت نقدینگی کشور به طرح‌های منتخب نفت و گاز با حداکثر سوددهی، استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های ایرانی اکتشاف و تولید (E&P)، توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی استان‌های ایلام و کرمانشاه همسو با سیاست‌های دولت سیزدهم برای برداشت حداکثری از میدان‌ها و خدمت به مردم محروم منطقه در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت و امضا شد. مدت این قرارداد ۲۰ سال است و در طول دوره قرارداد تولید تجمعی حدود ۴۰.۴ میلیون بشکه نفت خام برآورد می‌شود.

عملیات اجرایی این طرح با سرمایه‌گذاری مستقیم ۲۴۵.۱ میلیون دلار شامل حفاری ۱۰ حلقه چاه جدید شامل ۶ حلقه چاه تولیدی (دو حلقه چاه در سومار، سه حلقه چاه در سامان و یک حلقه چاه در دلاوران) و سه حلقه چاه توصیفی - تولیدی (هرکدام از میدان‌ها یک حلقه) و یک حلقه چاه توصیفی (در سومار)، تعمیر، تکمیل و تولیدی کردن دو چاه موجود در سامان و دلاوران، نصب سه پمپ درون‌چاهی در چاه‌های میدان دلاوران، مین‌روبی، احداث جاده و محل چاه، احداث تأسیسات روزمینی شامل تأسیسات سرچاهی و خطوط لوله جریانی و تفکیک‌گر و به‌روزرسانی مدل‌های شبیه‌سازی مخزنی است.

از مزایای این طرح می‌توان به مواردی از جمله جذب سرمایه، تسریع در طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران، برآورد عواید ۱۶۰۰ میلیون دلاری برای دولت در دوره قرارداد و تأمین پایدار و مطمئن خوراک پالایشگاه کرمانشاه با نفت خام سبک و بازگرداندن شرایط عملیاتی به شرایط طراحی و کاهش تولید نفت کوره پالایشگاه اشاره کرد.

تفاهم‌نامه اولیه مطالعه توسعه این سه میدان میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های ول‌سرویسز ایران و توسعه خدمات چاهی پترو ایرانیان اروند ۱۶ فروردین‌ماه امسال امضا شد که طی آن با مطالعات و مذاکرات متعدد سرانجام قراردادی با هدف تولید روزانه  ۹ هزار بشکه از مجموع هر سه میدان امضا شد.

میدان سومار در استان کرمانشاه و ۳۰ کیلومتری جنوب‌غربی شهر گیلان‌غرب، میدان سامان در استان کرمانشاه ۱۷ کیلومتری جنوب‌شرقی نفت‌شهر و میدان دلاوران در استان ایلام ۸۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد. این میدان‌ها در مجموع دارای حجم نفت درجای حدود ۴۱۰ میلیون بشکه هستند.

شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد به‌منظور افزایش سطح رفاه مردم و در قالب اجرای مسئولیت‌های اجتماعی (CSR)، ۲.۵ میلیون دلار برای بهبود زیرساخت‌های منطقه هزینه‌ کند.

دیگر خبرها

  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • قرارداد توسعه میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران امضا شد
  • قرارداد گام دوم توسعه میدان نفتی آذر امضا شد
  • بزرگترین قرارداد صنعت نفت ایران امضا می‌شود
  • بزرگترین قرارداد صنعت نفت ایران امضا می‌شوند
  • جریمه ۴۹۰ میلیون دلاری اپل به دلیل فریب‌دادن سهامداران!
  • جریمه ۴۹۰ میلیون دلاری اپل برای پنهان کردن کاهش فروش آیفون