Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دفتر "برهم صالح" در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروهک تروریستی داعش در یک اقدام جنایتکارانه، نیروهای امنیتی و نیروهای شجاع الحشد الشعبی را در استان صلاح الدین (شمال بغداد) هدف قرار داده است، به همین خاطر پیگیرد باقی‌مانده این گروهک تروریستی و پاکسازی خاک عراق از بقایای تروریسم و حفظ دستاوردهای محقق شده علیه داعش، یک وظیفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این اطلاعیه آمده است: چالش‌های امروز پیش روی عراق نیازمند همیاری و همبستگی و همکاری بیشتر ما و اتحاد تمام نیروهای ملی و تسریع در تشکیل دولتی توانمند برای برعهده گرفتن مسؤولیت‌اش در پاسداری از امنیت و ثبات و حاکمیت عراق و تحقق انتظارات و امیدهای شهروندان عراقی در بهره‌مندی از یک زندگی عزتمندانه و آزاد است.

باقی مانده گروهک تروریستی داعش جمعه شب به نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی در استان صلاح الدین این کشور  حمله کردند که در جریان آن  10 نفر از نیروهای الحشد الشعبی  کشته  و شماری نیز زخمی شدند.

بسیاری از سیاستمدارن عراقی، فعال شدن دوباره باقی‌مانده گروهک تروریستی داعش را اقدامی از سوی آمریکا و به بهانه باقی‌ماندن نظامیان آمریکایی در عراق می‌دانند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

تعدادی از مردم عراق در حمایت از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به خیابان های بغداد آمدند و از این موضوع ابراز خرسندی کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه واکنش‌های مردمی به پاسخ ایران به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مردم عراق با حضور خیابان‌ها نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.

در دست تعدادی از این افراد پرجم گروه های مقاومت عراق مشاهده می‌شد.

بر اساس این گزارش تعدادی از مردم لبنان نیز با حضور  در خیابان‌های بیروت، از  پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونسیتی ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • (ویدئو) بقایای موشک رهگیری شده ایران در اربیل عراق
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد
  • سوگیری انستیتوی آمریکایی علیه یک شخصیت مقاومتی در عراق