Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحدهای اقامتی استان اصفهان با حداقل ظرفیت به زودی به ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی می پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، تمامی تأسیسات گردشگری استان اصفهان که بالغ بر ۱۲۵۰ مجموعه است از اواخر اسفند ماه سال گذشته تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فریدون الهیاری افزود: از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۲۳ فروردین ماه،  ۸ واحد متخلف که عمدتاً از میهمان‌پذیر‌ها و خانه‌های مسافر بودند با حکم قضائی تعطیل شدند.

وی ادامه داد: با توجه به فعال شدن تدریجی کسب و کار‌ها در کشور از تاریخ ۲۳ فروردین امسال، در تلاش هستیم تا از مجموع ۷ جامعه فعال گردشگری استان، واحد‌های اقامتی استان بتوانند به تدریج فعالیت‌های خود را در راستای خدمات رسانی آغاز کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال رایزنی هستیم تا واحد‌های اقامتی استان بتوانند با حداقل ظرفیت به گردشگرانی که به منظور فعالیت‌های اقتصادی و یا علمی اقدام به سفر می‌کنند خدمات اقامتی و پذیرایی ارائه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان میراث فرهنگی هتل استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد رضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان و خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به‌همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام و پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط شد.

او افزود: در این رابطه ۲ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحوبل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان ادامه داد: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌ منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • اهتمام شهرداری شهرکرد برای معرفی صنایع دستی
  • دستگیری ۲ حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر
  • گردشگری فناورانه باید در زنجان مورد توجه قرار گیرد
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است