Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایران نوشت: حجت‌الاسلام حاجی صادقی در برنامه تلویزیونی دست‌خط درباره پیشینه حضور نیروهای مسلح در خدمات دهی به مردم در شرایط ویژه‌ای همچون سیل و زلزله ماهیت دینی و انقلابی سپاه پاسداران و بسیج مردمی آن را در این امر مؤثر دانست و با تأیید اینکه گاه سپاه پاسداران خواسته یا ناخواسته از مردم فاصله گرفته و ضربه خورده است، افزود: در برخی از مقاطع تحت تأثیر فضای سیاسی کشور، جناح‌بندی‌ها و مسائل مختلف، اگر در جایی ولایتمداری و مطالبه حضرت آقا از سپاه را فراموش کردیم گرفتار برخی جریان‌ها شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رهبری در سپاه با بیان اینکه «درون جبهه انقلاب جریاناتی هستند که کارهایی انجام می‌دهند و اگر یک زمانی گرفتار برخی از این‌ها شویم، بعد مردمی ما ضعیف می‌شود و آسیب می‌بیند»، گفت: «ما باید ضمن اینکه جریان‌ها را خوب تشخیص دهیم، بصیرت داشته باشیم، اما متعلق به کل امت باشیم با سلائق مختلفی که وجود دارد. مسلماً ممکن است برخی سلائق را نپسندیم. به‌عنوان نمونه بیان می‌کنم که یکی از نمایندگان جدید به من زنگ زد که در فلان موضوع نظر شما چیست؟ گفتم این موضوع به ما مربوط نمی‌شود. گفتند نظری ندارید؟ گفتم نظر دارم، ولی این موضوع به ما مربوط نمی‌شود که بگوییم چه کار کنید. خودتان بررسی کنید.»

حاجی صادقی با یادآوری سیره سردار شهید قاسم سلیمانی در دفاع از دولتمردان و خدمتگزاران انقلاب با تأکید بر اینکه اقداماتی که سبب دلسرد شدن مردم شود بازی ناخواسته در راستای سناریوی دشمنان است، به سخنان راهبردی رهبری نظام اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار امروز خدمت به این مردم است.

او درباره جریان‌های فکری سیاسی که در حوزه‌های علمیه حضور دارند با یادآوری اینکه از نظر امام(ره) تحجر و سکولاریسم دو لبه یک قیچی کما اینکه تحجر خطر بیشتری دارد، افزود: شیعه انگلیسی مخصوصاً کسانی که آن را مدیریت می‌کنند هنرپیشه دشمن‌اند و در حوزه نیز ممکن است کسانی باشند که روی اعتقاد اشتباه کنند و تحجر داشته باشند.

حاجی صادقی در پاسخ به این سؤال که چرا با سرشاخه‌های شیعه انگلیسی بویژه در قم که مشخص‌اند برخورد جدی نمی‌شود، پاسخ داد: جریان‌های فکری با برخوردهای فیزیکی حذف نمی‌شوند؛ باید قدرت انتخاب باشد. اگر بخواهیم این جریانات را حذف کنیم، موجب رواج آنها می‌شود و مظلوم نمایی می‌کنند... باید به لحاظ بنیادین فکر را بسازیم. جوانان را طوری تربیت کنیم که منفعل این‌ها نشوند.

کد خبر 507398 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران جریان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در واکنش به انهدام ریزپرنده‌های ناشناس در استان اصفهان از سوی پدافند هوایی کشورمان گفت: دشمن صهیونیستی باید بداند هر اقدامی انجام دهد پاسخ بعدی جمهوری اسلامی کوبنده و بسیار سخت خواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که پیش از این نیز شاهد برخی ریزپرنده های نفوذی در کشور بوده ایم که با واکنش جدی جمهوری اسلامی مواجه شده و توفیقی در عملیات خود پیدا نکرده بودند، گفت: از آسمان کشور با دقت حفاظت می شود و پدافند هوایی کشورمان با رصد دقیق هر نوع پرواز مشکوکی به سرعت نسبت به آن واکنش نشان می دهد.

وی در ادامه درباره برخی اخبار کذب که از سوی رسانه‌های غربی درباره مورد هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در خاک ایران منتشر می شود، اذعان کرد: رسانه های غربی با انتشار این اخبار به دنبال ایجاد جنگ روانی میان مردم هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به هوشیاری و هوشمندی مردم در دریافت اخبار، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک خورده اسرائیل از عملیات «وعده صادق» است تا از این رو با تحرکات این چنین و جنگ رسانه ای تلاش دارد چهره در هم شکسته خود و هم پیمانانش را ترمیم کند.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند