Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@09:03:50 GMT

پوما به رحیم استرلینگ، پیشنهاد تبلیغی 100 میلیون پوندی داد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۵۳۶

پوما به رحیم استرلینگ، پیشنهاد تبلیغی 100 میلیون پوندی داد

یک کمپانی تولید وسایل ورزشی معتبر جهان به مهاجم تیم ملی انگلیس و عضو منچسترسیتی پیشنهاد تبلیغی اغواکننده ای داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم استرلینگ در فاصله کمی تا امضای قراردادی تبلیغی با یک کمپانی بزرگ تولید وسایل ورزشی معتبر قرار دارد. شرکت پوما به فوروارد 25 ساله که در تیم منچسترسیتی توپ می زند و می درخشد، پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق اعلام اسکای اسپورت، این «برند بین المللی» از آلمان، به گلزن درجه یکی که مورد توجه تیم های بزرگ بسیاری از جمله رئال مادرید است، پیشنهادی به ارزش 100 میلیون پوند داده است. 

ظاهرا فوروارد 5 سال اخیر منچستری ها و عضو پیشین تیم فوتبال لیورپول با مطالعه پیشنهاد، علاقمند به همکاری مشترک شده است و شواهد و قرائن از نزدیک شدن طرفین به توافق نهایی حکایت دارند.

البته در ازای چنین رقم بالایی، استرلینگ موظف خواهد بود به مدت 10 سال برای پوما تبلیغ کالا کند. این در حالیست که وی تاکنون  در زمینه تبلیغی، با کمپانی «نایکی» همکاری کرده است. 

طبق اعلام اسکای اسپورت، اگر گلزن تیم ملی انگلیس با پوما به توافق برسد، در زمینه امور تبلیغی، او گران ترین بازیکن جهان در این عرصه خواهد شد..

پوما اسپانسر البسه باشگاه فوتبال منچسترسیتی است و قبلا سرخیو آگوئرو و آلکساندر زینچنکو، 2 عضو سیتیزن ها با این کمپانی در زمینه تبلیغی همکاری کرده اند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید انگلیس آلمان منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم غول‌ های ژاپنی برای تولید خودروی برقی

به گزارش «تابناک» به نقل از دنیای اقتصاد، در شرایطی که شرکت‌های خودروساز ژاپنی با رقابت سخت و نفس‌گیری از جانب شرکت‌هایی چون «بی‌وای‌دی» در چین، تسلا و سایرین مواجه هستند، این همکاری می‌تواند در زمینه توسعه و تولید خودروهای برقی، هزینه‌های آنها را کاهش و به‌طور بالقوه به این دو شرکت کمک کند.
 
بر این اساس شرکت نیسان با مدل تمام‌برقی «نیسان لیف» در حوزه تولید این خودرو‌ها پیش‌گام بوده است. اما در مواجهه با رقابت فزاینده از سوی رقبای تازه‌وارد و چابک‌تر، در کنار دیگر رقبای قدیمی با چالش‌هایی مواجه شده است. ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان، اخیرا در یک نشست خبری در این باره گفت: بازیگران نوظهور بسیار تهاجمی عمل می‌کنند و با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت در این حوزه هستند. تا زمانی که به خرد متعارف و رویکردهای سنتی پایبند باشیم، نمی‌توان امید داشت در این رقابت فشرده به پیروزی دست یابیم.

در همین حال، داده‌های این شرکت نشان می‌دهد هوندا در زمینه فروش از سایر رقبا عقب ‌افتاده است و سهم این شرکت از فروش خودروهای باتری‌دار، کمتر از ۰.۵درصد از فروش این شرکت در سطح جهان، یعنی حدود ۲.۸میلیون خودرو در ۹ ماه ابتدایی از سال ۲۰۲۳، بوده است. توشیهیرو میبه، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: دو شرکت نیسان و هوندا یک یادداشت تفاهم غیرالزام‌آور برای بررسی زمینه‌های همکاری بالقوه امضا کردند، اما هنوز زمینه این همکاری‌ها تعیین نشده است. اوچیدا، مدیرعامل نیسان، در همین باره می افزاید: هوندا آمادگی خود را برای همکاری در نقاط مختلف هم داخل ژاپن و هم خارج از کشور اعلام کرده است.

او خاطرنشان کرد، نیسان با شرکت‌هایی چون رنو و میتسوبیشی موتورز همکاری دارد؛ اما این اتحاد و همکاری تحت‌تاثیر همکاری بالقوه با هوندا قرار نخواهد گرفت.نیسان همچنین در حوزه تولید خودروهای برقی، عمدتا در اروپا، با شرکت رنو همکاری می‌کند. نیسان برقی «میکرا» از ساختار مشابه رنو پنج جدید بهره می‌برد و در همان کارخانه در شمال فرانسه تولید می‌شود.
 
اما نیسان و رنو سال گذشته دامنه اتحاد چندین‌ساله خود را کاهش دادند و رنو از آن زمان با شرکای جدیدی مانند شرکت جیلی در چین قراردادهایی را امضا کرده است. اوچیدا افزود، نیسان و هوندا آماده همکاری با شرکای موجود در صورت ایجاد فرصت‌های جدید همکاری هستند. در همین حال، شرکت هوندا قصد دارد تا سال ۲۰۴۰، نسبت تولید خودروهای برقی و خودروهای پیل سوختی را چندین برابر کند. هرچند که به گفته مقامات این دو شرکت، هنوز درباره میزان سرمایه‌گذاری مشترک در این زمینه توافقی حاصل نشده است. سیجی سوگیورا، تحلیلگر ارشد در موسسه تحقیقاتی توکای توکیو، در این باره می‌گوید: این تفاهم‌نامه به دو شرکت شش سال فرصت می‌دهد تا در زمینه تولید خودروهای برقی با یکدیگر همکاری داشته باشند. از نظر من دو شرکت تلاش دارند به‌جای هر نوع اقدام عجولانه، فرصت‌های مختلف همکاری را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • دفاع آبی‌ها از رحیم: فدای سرت، اتفاق است دیگر!‏
  • عکس| همکاری غول‌های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • غول‌های ژاپنی با هم خودروی برقی می‌سازند
  • همکاری غول های ژاپنی برای تولید خودروهای برقی (+عکس)
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • تفاهم غول‌ های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • رایزنی روسیه و آفریقای مرکزی درباره همکاری نظامی