Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:38:05 GMT

۲ جاده مسدود شده در ایلام بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۵۳۲

۲ جاده مسدود شده در ایلام بازگشایی شد

سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محورها که بر طغیان رودخانه و ریزش کوه مسدود شده بودند با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه استان ایلام بازگشایی شد.

وی از باز بودن تمام راه های استان خبر داد و افزود: ماموران پلیس راه با بیش از ۳۰ تیم گشتی در تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارند و تردد رانندگان را رصد و در صورت تخلف، اعمال قانون خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا میزان تردد خودروها در محورهای ارتباطی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد کاهش یافت که این عدد نشان می‌دهد مردم برای کنترل بیماری کمتر سفر کردند و بیشتر در خانه ماندند.

همتی زاده تاکید کرد: با توجه به لغو محدودیت ترددها از سوی دولت و افزایش سفرها در سطج جاده های استان کلیه دستگاه های مرتبط با ترافیک باید هم افزایی لازم جهت پیشگیری از وقع تصادفات را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد، گفت: به گفته کارشناسان پلیس راه نادیده‏ گرفتن مقررات و خطاهای رانندگی، نگرش های ترافیکی نادرست، خستگی و خواب آلودگی، رانندگی در ساعات سیاه (آخر شبها، اوایل صبح، بعد از ناهار) از عوامل موثر تصادفات جاده ای است.

فرمانده پلیس راه ایلام با اشاره به ضرورت اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان افزود: سال گذشته و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چندین نقطه پرحادثه اصلاح و رفع شد که تلاش ها برای رفع نقاط دیگر نیز  در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی رعایت سرعت مطمئن و مجاز، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، خودداری از شتابزدگی و نیز بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان را باعث تضمین سلامت راننده، سرنشینان و جامعه ذکر کرد.

برچسب‌ها ایلام پلیس راهور ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پلیس راهور ناجا ایلام پلیس راهور ناجا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه

عبدالحسین زارع رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس راه استان کرمانشاه بر اساس ماموریت‌های ابلاغی خود همواره در راستای مدیریت سفر‌ها و برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

زارع تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم