Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع وعده افطار از سوی خیرین آلمانی بین پناهجویان بنگلادشی در مسجدی در شهر "ووپرتال" در غرب آلمان/ رویترز برگزاری نماز جمعه در شهر صنعا یمن بدون رعایت پروتکل فاصله‌گذاری/ رویترز افطار یک کارگر روزمزد در شهر کراچی پاکستان/ رویترز شادمانی از ترخیص 3 بیمار آخر کرونایی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در شهر مادرید اسپانیا/ رویترز ایجاد محفظه‌هایی برای نگهداری از نوزادان تازه متولد شده در بیمارستانی در شهر "هاندان" چین/ گتی ایمجز پایگاه‌های تست کرونا ویروس در شهر "ژوهانسبورگ" آفریقای جنوبی/ آسوشیتدپرس عبور کاروان شتر از صحرای "باداین جاران" سومین بیابانم بزرگ در گستره کشور پهناور چین/ گتی ایمجز اعتراض رانندگان تاکسی تایلند به عدم دریافت کمک دولتی 150 دلاری ماهانه به خاطر بحران کرونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت تایلند مقرر کرده به خاطر بحران کرونا به مدت 3 ماه از ماه های آوریل تا ژوئن ماهانه مبلغ 5 هزار "بات" (حدود 150 دلار) به رانندگان تاکسی بپردازد./ شهر بانکوک/ EPA انتقال جسد یک فوتی کرونایی در محله "هارلِم "در شهر نیویورک آمریکا/ خبرگزاری فرانسه نمایی شبانه از یک مجتمع مسکونی در شهر بمبئی هند/ EPA ضدعفونی کردن یک مرکز قرنطینه پناهجویان مشکوک به کرونا در شهر "جسر الشغور" در استان ادلب سوریه/ خبرگزاری فرانسه پلیکان‌های پارک "سنت جیمز" لندن/ رویترز اعتراضات افراد مسلح به ادامه قرنطینه در مقابل کنگره ایالتی در شهر "دُوِر" در ایالت "دِلاویر" آمریکا/ رویترز لینک کوتاه: asriran.com/0032zx مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از تظاهرات روز جهانی کارگر تا جشن تولد لاک‌پشت 100 ساله

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود

 روزنامه آمریکایی پولیتیکو به نقل از سه دیپلمات مستقر در واشنگتن نوشت: وزیر خارجه آمریکا در سفری برنامه ریزی شده هفته آینده ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) راهی چین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه مقام مسئول دولتی آمریکا که نخواستند نامشان فاش شود به پولیتیکو اعلام کردند آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در حال برنامه ریزی برای سفر به چین طی هفته آتی است.

بر پایه این گزارش، سایت خبری آمریکایی «پولیتیکو» روز چهارشنبه به نقل از سه دیپلمات مستقر در واشنگتن اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) راهی چین خواهد شد.

به نوشته پولیتیکو، بلینکن قصد دارد در سفر چهار روزه خود طی هفته آینده (۲۳ آوریل) به چین با مقامات عالی رتبه این کشور دیدار و در رابطه با طیف گسترده‌ای از مسائل به رایزنی و مذاکره بپردازد.

در همین ارتباط، این نشریه آمریکایی گزارش داد که پیشتر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه برای نخستین بار و پس از گذشت ماه‌ها از آخرین نشست دو طرف در نوامبر ۲۰۲۲ با ژنرال «دونگ جون»، همتای چینی خود از طریق ویدئو کنفرانس به صورت مشروح و طولانی درباره مسئله حق حاکمیت جزیره تایوان و احترام به حاکمیت ارضی چین و همکاری نظامی بر مبنای احترام متقابل به گفت‌وگو و رایزنی پرداخته است.

پیش از این، وزارت دفاع چین با صدور بیانیه‌ای از درخواست وزیر دفاع آمریکا برای نشستی با وزیر دفاع چین از طریق ویدئو کنفرانس خبر داده بود.

گفتنی است تنش‌ها در دریای چین جنوبی میان نیروی دریایی چین و نیروی دریایی آمریکا و متحدانش، وضعیت جزیره تایوان، و نیز مناسبات اقتصادی دو جانبه از جمله مهمترین محورهایی است که امکان رایزنی میان مقامات دو طرف درباره آن وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد