Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی در دیدار با پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: فرهنگ و هنر نباید تعطیل باشد بلکه باید از فرصت کرونا در جهت اجرای برنامه ها در فضای مجازی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «احمدرضا احسانی» در دیدار با پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ضمن تبریک  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین گفت:  با یاری خداوند و همکاری مردم کرونا را شکست می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کرونا یک سری فرصت در محیط کار و ارتباطات انسانی ایجاد کرد ، افزود:  در سیسم اداری  و حوزه های مختلف ظرفیت ها  شناسایی و برنامه ها در فضای مجازی اجرای شد.

 

وی از برگزاری سه جشنواره فرهنگی هنری به صورت ملی با موضوع کرونا در همدان خبر داد و اظهار داشت: جشنواره‌های سراسری شعر طنز، کاریکاتور و استندآپ کمدی با موضوع کرونا به صورت مجازی در همدان برگزار خواهد شد.

 

 

احسانی خاطرنشان کرد: جلسات تخصصی برنامه‌ریزی برنامه‌های کلان فرهنگی و هنری سال 99 از اسفند ماه سال قبل برگزار شده و به دنبال این هستیم که امسال برنامه‌های جدیدی را در کنار برنامه‌های روتین اجرا کنیم.

 

وی در خصوص اقدامات مجموعه‌های فرهنگی در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: بسیاری از برنامه های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی در حال حاضر به صورت مجازی برگزار می‌شود

 

وی با بیان اینکه برنامه های  فرهنگ و هنر نباید در زمان کرونا تعطیل شود، گفت: استفاده بیشتر از فضای مجازی در این زمان ایجاد شود .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  بیان کرد: تفاهم نامه‌هایی در بخش‌های مختلف فرهنگی در شهرستان‌های استان در حال انعقاد است و شاهد اتفاقات خوبی در بخش فرهنگی استان خواهیم بود.

 

«حمیدرضا ناهیدی فرد» نیز در ادامه این جلسه  گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ارائه کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به صورت جهادی  و در جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای مقابله با کرونا فعالیت های مختلفی از جمله ضد عفونی خیابان ها و محلات، توزیع سبد های حمایتی بین نیازمندان و فعالیت در فضای مجازی داشته اند.

 

در ادامه این جلسه سرپرست خبرگزاری شبستان و  هر کدام از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به بیان مسائل و مشکلات و همچنین نقطه نظرات خود در مورد فعالیت و پیشرفت کار بیان نمودند.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان دیدار فرهنگی هنری مساجد استان همدان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه