Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود اوزیل» به هلال احمر ترکیه مبلغ بیش از ۸۰ هزار پوند استرلینگ برای کمک به مسلمانان در طول ماه مبارک رمضان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البوابه، «مسعود اوزیل» بازیکن ترک تبار تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال انگلیس، بیش از 80 هزار پوند استرلینگ برای کمک به نیازمندان و فراهم کردن غذا در طول ماه مبارک رمضان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ستاره آرسنال که ماه گذشته به دلیل نپذیرفتن کاهش 12.5 درصدی حقوقش مورد انتقاد قرار گرفت، کمک مالی خود را به هلال احمر ترکیه داد. این کمک مالی برای تهیه افطاری نزدیک به 16 هزار مسلمان از طریق دو هزار خانوار در ترکیه و سوریه اختصاص داده شده است.

 

رئیس هلال احمر ترکیه در این باره، گفت: ما در 365 روز در سال در کنار نیازمندان ایستاده ایم. ما به برکت کمک های مالی نیکوکاران بسته های تدارک دیده شده را به نیازمندان می رسانیم.

 

وی افزود: این کمک ها در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است و می توانیم به خانواده های بیشتری کمک کنیم.

 

اوزیل با هلال احمر ترکیه در گذشته همکاری داشته است، به طوری که مراسم عروسی اش فرصتی برای اهدای غذا به خانواده ها بوده است.

 

این بازیکن تیم ملی آلمان که سالیانه نزدیک به دو میلیون پوند کمک های خیرخواهانه دارد، ماه گذشته مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفت. وی یکی از سه نفر بازیکن باشگاه آرسنال است که با تصمیم کاهش 12.5 درصد از حقوقش به دلیل شرایط کرونا مخالف بوده است.

 

این درحالی است که اوزیل نگفته است که حقوقش را کاهش نمی دهد، بلکه می خواهد این تصمیم را به تاخیر بیندازد تا مشخص شود که پیامدهای مالی دیگر این بحران بر باشگاه چه خواهد بود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسعود اوزیل ماه مبارک رمضان مسلمانان ماه مبارک رمضان هلال احمر ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد مشرف شامگاه یکشنبه در مراسم شکرانه خدمت خادمان حرم بانوی کرامت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: خادمان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان خدمات ویژه ای را به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت علیهم السلام ارایه کردند.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: سفره های افطاری در صحن های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برپا بوده و آمارها نسبت به سال قبل افزایش داشت.

وی ادامه داد: ۳۹۰ هزار افطاری ساده و ۱۷۰ هزار افطاری گرم در ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها توزیع شد.

وی ادامه داد: در چاپخانه های حضرتی و موکب های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز به زائران در ماه مبارک رمضان خدمات ارائه می شد.

وی ادامه داد: اسکان زائران، گل آرایی صحن ها، فضاسازی حرم مطهر در مناسبت های مختلف و اهدای گل به زائران از جمله برنامه ها حرم مطهر در این ایام بود که ۱۱ هزار شاخه گل به زایران و مسافران اهدا شد.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: ۱۶ هزار قرص نان در صحن جواد الائمه علیه السلام توسط سه نانوایی پخت می شد و در بین زائران توزیع شد.

وی اضافه کرد: برگزاری ۴ محفل بزرگ ترتیل خوانی ویژه خواهران، عمومی، نوجوانان و خانوادگی از برنامه های فرهنگی حرم در ایام ماه مبارک رمضان بود که این برنامه ها از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش شد.

حجت الاسلام مشرف گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ فرمود، برنامه ارزشمند ترتیل خوانی از قم شروع شد و به سایر نقاط مختلف کشور و دنیا انتقال یافت.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت ادامه داد: ۴ محفل مناجات شبانه در شب های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در صحن های مختلف به صورت باشکوه برپا شد.

وی بیان کرد: اجرای ۱۸ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در قالب های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش شد.

حجت الاسلام مشرف اضافه کرد: در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن برنامه سحر از حرم بانوی کرامت پخش می شد و این برنامه از پربیننده ترین برنامه های سحرگاهی بود.

وی بیان کرد: برنامه روزه اولی ها برای دختران و پسران در حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت اضافه کرد: ۱۲ هزار خادم آقا و خانم در یک ماه مبارک رمضان حضور و مشارکت فعال داشتند که از تلاش های آنان سپاسگزاری می کنیم.

کد خبر 6084851

دیگر خبرها

  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه