Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:19:56 GMT

ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۳۸۸۷

ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور و ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی و سایر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محسن حاجمیرزایی وزیر آموزش و پرورش، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور و سایر اعضا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق