Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس استقبال هنرمندان از جایزه بزرگ سرو را قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی با اعلام این خبر گفت: استقبال هنرمندان و جامعه ارزشمند تئاتر ایران از جایزه بزرگ سرو بسیار خوب بود و بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد اثر واصله، ۵۴ اثربرگزیده شده است که به زودی اسامی آنها جهت اطلاع در اختیار علاقمندان و اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت همچنین افزود: اگر شرایط کشور به دلیل شیوع کووید ۱۹ به وضعیت ثابت و پایداری برسد و منعی بابت تجمعات نباشد، اختتامیه  نخستین جایزه بزرگ سرو را به یاری خدا خرداد ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جایزه بزرگ سرو از سراسر کشور نشانگر این است که جریان تئاتر مقاومت و چرخه تولید و ارائه آثار نمایشی با مضمون انقلاب و دفاع مقدس در کشور جاری و ساری است که این موضوع در آستانه هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت مایه دلگرمی خدمتگزاران هنرمندان متعهد و متخصص است.

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو توسط انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس جایزه بزرگ سرو جایزه بزرگ سرو دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، نمایندگان رده‌های مختلف ارتش مستقر در استان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.


استاندار یزد در این نشست، ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ارتش، اظهار کرد: حماسه بزرگ نیرو‌های مسلح کشور حقیقتا ابرقدرت بودن ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی را متبلور کرد.


وی با اشاره به بیانات شهید سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «آغاز کننده جنگ شما هستید، اما پایانش را ایران تعیین می‌کند» گفت: هراس و تکذیب حمایت‌های کشور‌های پشتیبانی کننده مادی و معنوی رژیم صهیونیستی و توصیه آنها به اسرائیل مبنی بر عدم واکنش، بسیار غرور آفرین است.


مهران فاطمی ادامه داد: هشدار قاطع ایران به اسرائیل مبنی بر حمله قوی‌تر در صورت واکنش، پس از پرتاب موشک‌های رده ۳ و ۴ از فاصله بیش از ۲ هزار کیلومتری و عبور از سد گنبد آهنین و اصابت به اهداف مد نظر، اقدامی عزت‌مندانه بود.


وی با بیان اینکه برای یک ملت مسئله‌ای بالاتر از کرامت، عزت و غرور ملی نیست، گفت: همه این‌ها به برکت جانفشانی‌های شهدا و ایستادگی و درایت نیرو‌های مسلح در سایه توجهات حضرت ولی عصر و ولایت مطلقه فقیه؛ انجام شده و این حماسه بی بدیل در تاریخ ماندگار خواهد شد.


استاندار یزد در ادامه با اشاره به اینکه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر شهدا، کمتر در بین جامعه شناخته شده هستند، عنوان کرد: باید نقش ارتش در دفاع مقدس و تامین امنیت کشور تبیین و شهدای این مجموعه بیش از پیش معرفی شوند.


وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تدوین زندگینامه شهدای ارتش و برگزاری یادواره‌های شهدای ارتش استان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد.


فاطمی همچنین خدمات بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و به کارگیری تجهیزات و ادوات در زمان وقوع بحران‌های مختلف از جمله حادثه سیل سال گذشته را یکی از اقدامات ارزشمند این مجموعه در استان یزد عنوان کرد.


وی از جذب نیروی انسانی به عنوان یکی از اقدامات لازم در زمینه استقرار یگان ارتش در استان نام برد و گفت: لازم است تا در مقطع انتخاب رشته دانش آموزان، جلسه‌ای با مشاورین برگزار و ضرورت ورود به ارتش، اهمیت و جایگاه آن برای نسل جوان کشور تبیبن شود.


استاندار یزد با بیان اینکه استقرار یگان ارتش در استان از جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح کشور و استان اهمیت دارد، عنوان کرد: پیگیری و برنامه‌ریزی در راستای استقرار یگان ارتش در یزد به عنوان هشتمین استان پهناور در قلب کشور و شرایط مناسب آن به لحاظ پدافندی در دستور کار قرار دارد.


عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در پایان بر ضرورت رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتش و نیرو‌های بازنشسته و مشغول به کار ارتش در استان و همچنین پیگیری و رفع مسائل و مطالبات آن‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه