Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رجبی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: چنانچه دارندگان پروانه سلاح شکاری مجاز، ظرف مدت سه ماه از انقضا مدت پروانه، برای تمدید آن اقدام نکنند، سلاح آنها غیر مجاز تلقی خواهد شد.

وی افزود: دارنده سلاحی که پس از زمان ذکر شده در پروانه برای تمدید آن اقدام نکند به جزای نقدی محکوم شده و اسلحه وی نیز ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: دارندگان پروانه سلاح شکاری باید جهت تمدید پروانه اسلحه خود به مدیریت سلاح و مهمات مرکز استان مراجعه نمایند تا در آینده با مشکلات قانونی در این زمینه مواجه نشوند.

شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها تاکستان دادگستری سلاح گرم استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکستان دادگستری سلاح گرم استان قزوین تاکستان دادگستری سلاح گرم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۹۰ درصد از اتباع افغانستانی در این استان مجوز اقامت می خواهند، در حالیکه کمتر از ۱۰ درصد از اتباع تاجر هستند.   محمد امین بابایی امروز در نشست دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی افزود: در صورتی که اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان، فهرستی از تاجران افغانستانی در استان را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه دهد، فرآیند دریافت پروانه کار و اقامت آنان تسهیل خواهد شد.   وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متولی صدور پروانه کار اتباع در استان است بنابراین کتمان اطلاعات از سوی برخی از متقاضیان تمدید پروانه کار و ارائه فاکتورهای غیر قابل استناد از شرکت‌ های بازرگانی بدون نام و نشان، مانع صدور مجوز پروانه کار برای آنان می‌ شود.   مدیر کل تعاون گفت: تا زمانی که پروانه کار تمدید نشود، اقامت اتباع در استان غیرقانونی است، برای تمدید پروانه کار تجار، به اسناد و مدارک کافی دال بر تجارت آنان در ایران نیاز است.   به گفته وی، از سوی دیگر رعایت اصل شفافیت و صداقت از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و با ارائه فاکتورهای غیر قابل قبول امکان تمدید پروانه اقامت نیست.   بابایی اضافه کرد: تجار افغانستانی که تمایل به فعالیت اقتصادی در ایران دارند، می‌ توانند در سال اول فعالیت با معرفی اتاق مشترک ایران و افغانستان، پروانه کار دریافت کنند و برای تمدید آن باید مدارک و اسناد مورد نیاز مطابق با قانون را ارائه کنند.   بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی، مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است که نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر آنان دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آنها در سامانه «سیام" وزارت کشور ثبت شده است و به عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.   همچنین حدود ۳۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی فاقد مدرک هویتی در مشهد شناسایی شده اند که افراد دارای گذرنامه با تاریخ منقضی شده نیز در آن میان هستند و به عنوان اتباع غیرمجاز تلقی می شوند و البته در ماه های قبل حدود ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد به کشورشان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش در دولت سیزدهم
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • خط تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد