Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:22:18 GMT

آغاز پویش همدلی مومنانه در بهزیستی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۶۹۲

آغاز پویش همدلی مومنانه در بهزیستی استان مرکزی

  «زهرا امینی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پویش با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان، همچنین تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای سالمندان، افراد دارای معلولیت، فرزندان بی سرپرست و سایر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان مرکزی راه اندازی شده است.                                         

وی با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند، تصریح کرد : امسال به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف و دوری از تجمعات، پویش استانی همدلی مومنانه راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: با راه‌اندازی این پویش سازمان بهزیستی به کمک مردم خیر و نیکوکار برای رفع مشکلات جامعه هدف سازمان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد.

امینی افزود: براین اساس خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های خود را برای همدلی با نیازمندان و تأمین نیازهای افراد تحت پوشش، از طریق شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳، کد ussd: #۷۷۲۸*۶۶۵۵*و شماره حساب ۴۱۵۱۰۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲بانک مرکزی شماره شبا :  ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ir  پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه گفت: اجاره بهای مهدهای کودک این استان در راستای شیوع بیماری کرونا در پویش همدلی به مدت ۳ ماه بخشیده شده است.

امینی افزود: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی ۱۱۷ مهدکودک زیر نظارت بهزیستی استان مرکزی از ابتدای اسفندماه پارسال تاکنون شده که ۹۰درصد این واحدها استیجاری هستند.

وی بیان کرد:  هدف از راه‌اندازی پویش همدلی، جلب رضایت مالکان برای بخشش اجاره بها است و امید است روزانه به تعداد این پویش اضافه شود.

امینی تصریح کرد: نبود توان پرداخت اجاره بها توسط موسسان مهدهای کودک می‌تواند منجر به تعطیلی کامل آنها شود و خیران و اقشار مختلف مردم نیز در این شرایط حساس می‌توانند به یاری مهدهای کودک بیایند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  گفت: ۹۰ درصد از ۱۲۵ مهد کودک استان مرکزی استیجاری است که با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ تعطیلی دستورالعمل منابع درآمدی این مراکز از دست رفت و دچار خسارت شدند.

وی اظهار داشت: هدف از این پویش در قالب پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا توسط مالکان ساختمان‌های مهدهای کودک است از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: مالکان مهدهای استیجاری بعد از تعطیل شدن در  پرداخت اجاره بها با مشکل جدی مواجه شده اند و خواهان حمایت و بخشش مالکان هستند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی استان مرکزی کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک

عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد. معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود. اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد. او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند. اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی