Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:29:13 GMT

واکنش جلالی‌راد به تمایل پرسپولیس به جذب او

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۹۷۱

واکنش جلالی‌راد به تمایل پرسپولیس به جذب او

دروازه‌بان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تاکید کرد هیچگونه مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس نداشته است. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به جدایی قطعی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در پایان فصل و پیوستنش به تیم آنتورپ بلژیک، مدیران پرسپولیس به دنبال انتخاب جانشین برای این دروازه‌بان هستند و در این میان گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند به جذب سعید جلالی‌راد دروازه‌بان پیشین تیم شهر خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جلالی‌راد در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: هیچ صحبتی با من از سمت باشگاه پرسپولیس نشده است. هواداران پرسپولیس هم به من لطف دارند. در شهر خودرو شاگرد یحیی گل محمدی بودم و او را دوست دارم، اما همان طور که گفتم صحبتی با من نشده است.

وی که برای گذراندن خدمت سربازی در تیم فجر سپاسی بازی می‌کند در واکنش به این پرسش که چند ماه دیگر باید در تیم فجر حضور داشته باشد؟ گفت: من سرباز هستم و به همین دلیل با هیچ تیمی فعلاً مذاکره نمی‌کنم. اینکه چقدر از خدمت سربازی هم مانده است، بماند! فعلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و تمام تمرکزم روی فجر سپاسی است.

جلالی‌راد در واکنش به این پرسش که آیا دوست دارد فصل آینده در پرسپولیس بازی کند؟ عنوان کرد: من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و فعلاً در تیم فجرسپاسی حضور دارم و نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فجرسپاسی که از تیم شهر خودرو راهی این تیم شده در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با تیم مشهدی قرارداد دارد یا خیر؟ گفت: خیر؛ سال آخری که از تیم شهر خودرو جدا شدم با این تیم تسویه حساب کردم.

جدی‌ترین گزینه جانشینی بیرانوند مشخص شد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال پرسپولیس فوتبال دروازه بان شهر خودرو جلالی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال انگلیس به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در مسابقات یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بی‌بی‌سی؛ سام جانستون دروازه‌بان کریستال پالاس و تیم ملی انگلیس به دلیل جراحی آرنج تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

این دروازه‌بان 31 ساله به دلیل مصدومیت جام ملت‌های اروپا 2024 را از دست خواهد داد. جانستون پس از ترک اردوی تیم ملی فوتبال انگلیس روز یکشنبه برای معاینه دقیق‌تر نزد پزشک متخصص فرستاده شد.

جانستون چهار بازی ملی برای انگلیس انجام داد و انتظار می‌رفت که ذخیره جردن پیکفورد در مسابقات یورو 2024 باشد. انگلیس با اسلوونی، دانمارک و صربستان در مرحله گروهی رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • عکس| واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس