Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قدراسیون تنیس گفت: برای برگزاری انتخابات بعد از ماه رمضان به ما آماده باش داده‌اند، اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

فرشاد صفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه زمان برگزاری انتخابات تنیس مشخص شده است یا خیر، گفت: زمان دقیق انتخابات مشخص نیست، اما گفته‌اند که بعد از پایان ماه مبارک رمضان برای برگزاری مجمع آماده باشیم و ما هم مقدمات کار را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تایید صلاحیت نامزدها گفت: هنوز تایید صلاحیت‌ها به ما اعلام نشده است.

دبیر فدراسیون تنیس در مورد نحوه برگزاری مسابقات جام حذفی عنوان کرد: منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و به محض اینکه برگزاری مسابقات آزاد شود، تاریخ برگزاری رقابت‌ها را اعلام می‌کنیم. در حال حاضر هم سه استان اصفهان، تهران و مازندران گزینه‌های میزبانی هستند.

صفتی در مورد اینکه احمدوند سرمربی تیم ملی گفته، فدراسیون حق و حقوق آنها را پرداخت نمی‌کند، گفت: حقوق‌ها مانده و اسناد آن هم موجود است. ما هم منتظر تامین اعتبار هستیم و با برآورده شدن آن همه معوقات را تسویه خواهیم کرد. 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان انتخابات تنیس ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟