Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون زاگرس که قرار است در مجلس یازدهم تشکیل شود، خبر از برگزاری اولین جلسه اعضایش در هتلی لاکچری در قلب پایتخت داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  منتخبان مجلس یازدهم که از منطقه زاگرس به پارلمان راه‌یافته‌اند، سه شنبه این هفته  تحت عنوان فراکسیون زاگرس در هتل اسپیناس تشکیل جلسه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نمایندگان منطقه زاگرس که اتفاقا او هم به این جلسه لاکچری دعوت شده اما مدعی است که در آن حضور پیدا نخواهد کرد به آنا می‌گوید که میزبان این جلسه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم است.

تاجگردون از نمایندگان نزدیک به جریان اصلاحات و مورد حمایت لیست امید است که کارزار انتخاباتی او هم با سر وصدای زیادی همراه بود.کارزاری که با هزینه‌های هنگفت بیشتر شبیه مجالس عروسی آنچنانی بود تا یک جشن انتخاباتی تبلیغاتی.

انتشار ویدئویی از افتتاح ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم و نامزد انتخابات مجلس یازدهم با انتقاد‌های زیادی روبه رو شده بود. آتش انتقادات آنقدر تیز است که برخی رسانه‌ها این جشن را با جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی مقایسه کردند!

انا خبر برگزاری این جلسه لاکچری با واکنش الیاس نادران و مالک شریعتی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مجلس یازدهج مواجه شد.

نادران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در اعتراض به برگزاری چنین جلساتی از سوی منتخبان مجلس یازدهم نوشت: در این اوضاع اقتصادی 16 اردیبهشت منتخبان زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده‌اند!

وی اضافه کرد: کاری به مخدوش کردن مرزبندی‌های سیاسی ندارم، ولی از موکلان خود خجالت نمی‌کشید؟ جواب مددجویان کمیته امداد و نیازمندان را چه می‌دهید؟

مالک شریعتی نیز دیگر منتخب مردم تهران هم در واکنش به این اقدام فراکسیون زاگرس نوشت: خبرنگاران رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی سه‌شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 17 ورودی هتل پنج ستاره اسپیناس واقع ماجرا را از نزدیک ببینند.

همچنین سیدمصطفی میرسلیم، منتخب تهران درباره این افطاری در توئیترش نوشت: «افطاری های طاغوتی به نمایندگان منتخب، نه اطعام است و نه مواسات!

البته پیگیری‌های خبرنگار آنا از برخی نمایندگان مجلس که متولی این افطاری لاکچری هستند راه به جای نبرد و پاسخی از سوی آنها دریافت نشد.

اکنون سوالی که اذهان را به خود درگیر می‌کند است که در زمان شیوع کرونا و بیکاری بسیاری از کسب و کارها چگونه برخی از نمایندگان مجلس جلسه افطاری در هتلی 5 ستاره برگزار می‌کنند.

با گشتی در اینترنت درمی‌یابیم که هزینه یک افطاری با شام در این هتل بالغ بر نفری 300 هزار تومان خواهد بود. این در صورتی است که در دو ماه گذشته مجلس طرح مشخصی برای برون رفت از کرونا اتخاذ نکرده است. از طرفی دیگر بیشتر مردم در گرفتاری اقتصادی به سر می‌برند و طبق آمار بالغ بر 700 هزار نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند.

مجلس یازدهم قرار است دغدغه‌های مردم را در اولویت قرار دهد تا جایی که‌ در روزهای کرونایی که عملاً مجلس دهم در خواب زمستانی به سر می‌برد، عده‌ای از منتخبان مردم در مجلس یازدهم وقت خود را به حضور در جمع گروه‌های جهادی برای تامین لوازم بهداشتی صرف کردند.

هرچند به نظر می‌رسد مجلس یازدهم در مبارزه با فساد و حل معضلات اساسی مردم مصمم است، اما رفتار برخی اقلیت‌های اصلاح‌طلب از همین روزهای نخست حاکی از آن است که اصلاحات نمی‌تواند خوی تشریفاتی خود را کنار بگذارد حتی در روزهایی که بسیاری از مردم با معضل کرونا دست به گریبانند.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: غلامرضا تاجگردون هتل اسپیناس مجلس یازدهم فراکسیون زاگرس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر دیروز جلسه هم‌اندیشی به دعوت تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تشکیل فراکسیون واحد نیروهای انقلاب در مجلس دوازدهم تشکیل شد.

براساس گزارش ایسنا از مجلس، در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام نبویان منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سپس منتخبان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت برای تشکیل فراکسیون واحد رای‌گیری شد. حاضران در این جلسه با اکثریت آرا با تاسیس آن موافقت کردند و مقرر شد تا تشکیل اولین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعال شود.

موضوع دیگر این جلسه تشکیل یک هیات اجرایی موقت تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون بود. وظیفه هیات اجرایی تهیه پیش‌نویس اساسنامه، مرامنامه و آیین‌نامه، تهیه فهرست نمایندگان برای دعوت به عضویت در فراکسیون، پیش نویس فرم عضویت و جدول زمان بندی تا انتخابات هیات رئیسه و تدارک برگزاری مجمع عمومی است.

اعضای هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه بعدی هیات موسس فراکسیون انتخاب می شوند.

هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898625

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟