Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:51:05 GMT

دولت انگلیس خود را برای مرگ من آماده کرده بود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۵۷۶۱

دولت انگلیس خود را برای مرگ من آماده کرده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس، امروز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه «سان» با اشاره به وخامت حالش در پی ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان گفت: به دلیل وخامت حالم، دولت خود را برای مرگ من آماده کرده و برنامه‌هایی نیز در این رابطه پیش بینی کرده بود.

نخست وزیر انگلیس در این مصاحبه عنوان داشته که دولت، سناریویی ویژه برای مرگ وی آماده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون در ادامه تاکید کرده پزشکان برای اینکه وی زنده بماند به صورت مرتب دستگاه اکسیژن را در اختیار او قرار می‌دادند.

نخست وزیر انگلیس بعد از آنکه آزمایش کرونای وی مثبت اعلام شد به مدت ۱۰ روز در قرنطینه قرار گرفت اما به دلیل بدتر شدن حالش به بیمارستان «سنت توماس» لندن منتقل شد و دوشنبه هفته گذشته بعد از بهبودی از این بیمارستان مرخص شد.

در مدت زمانی که جانسون به علت ابتلا به کرونا در داونینگ استریت حاضر نبود، «دومنیک راب» وزیر خارجه انگلیس سرپرست نخست وزیری این کشور بود.

در حال حاضر شمار افراد مبتلا به کرونا در انگلیس از مرز ۱۸۲ نفر فراتر رفته و ۲۸ هزار و ۱۳۱ نفر نیز در این کشور در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داه اند.

کد خبر 4915759 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس ویروس کرونا مرگ و میر ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران فلسطین شیوع کرونا روسیه لبنان سوریه امارات متحده عربی افغانستان نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نخست‌وزیر انگلیس به اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس در بیانیه‌ای که در شبکه «ایکس» منتشر شد، به موضع‌گیری علیه اقدام نظامی ایران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی دراین‌باره نوشت: حمله پهپادی و موشکی ایران بی‌پروا بود و بریتانیا به پشتیبانی از امنیت اسرائیل ادامه خواهد داد.

طبق اعلان ارتش رژیم صهیونیستی، در تلاش برای دفع حملات ایران به مواضع این رژیم، آمریکا، انگلیس و فرانسه همکاری فعالانه‌ای داشته‌اند.

در جریان نشست شورای امنیت هم این سه کشور از محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که سرآغاز دور تازه تنش‌ها در منطقه بود، خودداری کرده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جورج گالووی سیاست دوگانه دولت انگلیس را به چالش کشید
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • انگلیس تائید کرد: پهپادهای ایران را سرنگون کرده‌ایم
  • موضع تازه نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیلیم
  • نخست وزیر انگلیس: هواپیما‌های ما تعدادی پهپاد ایران را سرنگون کردند
  • ادعای انگلیس : تعدادی از پهپاد های ایران را سرنگون کردیم
  • واکنش نخست‌وزیر انگلیس به اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل
  • نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیل می‌مانیم
  • جانسون: شکست اوکراین برای غرب فاجعه‌ای «وحشتناکتر از ویتنام» خواهد بود