Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم گل گهر سیرجان پیش از شروع دور جدید تمرینات، در تست پزشکی شکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم گل گهر سیرجان قرار است با نظر کادرفنی پیش از آغاز تمرینات تیمی در تست پزشکی شرکت کنند تا مربیان و مسئولان تیم در جریان آخرین وضعیت بدنی آن‌ها قرار بگیرند اما مانند دیگر تیم‌های فوتبال ایران، اعضای تیم گل‌گهر نیز منتظر برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا و اعلام نظر این ستاد در خصوص آغاز یا توقف مسابقات و تمرینات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر افسری، مدیر تیم گل‌گهر در مورد زمان انجام تست‌های پزشکی و بدنی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: قرار است پیش از شروع تمرینات از بازیکنان تست بگیریم اما هنوز تصمیمی در خصوص تاریخ انجام این تست‌ها گرفته نشده، منتظر اعلام نظر ستاد مقابله با کرونا هستیم تا زمان انجام تست و آغاز تمرینات را به بازیکنان اعلام کنیم. قطعا هر زمانی که مسئولان تصمیم گیرنده اعلام کنند، بر اساس آن از بازیکنان تست می‌گیریم و تمرینات را شروع می‌کنیم اما در حال حاضر زمان دقیق و مشخصی را در نظر نگرفته‌ایم. چون علاوه بر تاریخ پانزدهم، تاریخ بیستم اردیبهشت به عنوان زمان آغاز تمرینات نیز مورد بحث است.

افسری اضافه کرد: سرمربی تیم (مجیدجلالی) فعلا در سیرجان است. او به اینجا آمده تا برنامه‌ریزی‌هایی در مورد تیم‌های پایه داشته باشیم و قرار است امشب به تهران برگردد. اگر قرار شد در سیرجان تمرینات را آغاز کنیم، به بازیکنان اعلام می‌کنیم که به اینجا بیایند. البته ما در سیرجان زمین آماده نداریم و فقط زمین ورزشگاه امام علی را در اختیار داریم که آن هم برای بازی و مسابقه است. اگر هم قرار شد که تمرینات را در تهران شروع کنیم، به بازیکنان اعلام می‌کنیم در تهران جمع شوند اما به هرحال برای این مساله منتظر اعلام نظر ستاد مقابله با کرونا هستیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان پزشکی ستاد مقابله با کرونا تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اوسمار انتخاب بسیار درستی بود چرا که اگر آنچلوتی هم می‌آمد ۲ ماه زمان می‌خواست تا با فضا آشنا شود درنتیجه پرسپولیس از کورس قهرمانی خارج می‌شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش با جذب اوسمار ویرا در نیم‌فصل و البته خریدهای خوبی که داشت، توانست پرسپولیس را دوباره در حد یک مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. درویش البته بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم با موجی از انتقادات مواجه شد اما با گذشت زمان شرایط به سود او و تیمش تغییر کرد.

از انتخاب اوسمار ویرا بگویید.
ما پس از بررسی‌های فراوان و پس از مشورت با اهل فن، پیشکسوتان دل سوز و البته گرفتن نظر بازیکنان بزرگ پرسپولیس، اوسمار را انتخاب کردیم و شما دیدید که چه انتخاب درستی بود.

پس بازیکنان هم نظر دادند؟
بله، ما دیدگاه بزرگان تیم در مورد دانش فنی و عملکرد آقای اوسمار را گرفتیم. جالب این که روزهای اول خیلی‌ها به خاطر این انتخاب به من فحش دادند و حالا همان‌ها پیام می‌دهند که دیدید ما گفتیم او مربی خوبی است!

واقعا؟
بله، شماره‌هایشان را دارم. به هر حال ما خوشحالیم که انتخاب درستی انجام دادیم. در آن مقطع اگر آنچلوتی را هم می‌آوردیم ۲ ماه زمان می‌برد تا پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را بشناسد و شاید از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم اما خدا را شکر بعد از بازی با آلومینیوم، پرسپولیس به بازی برگشت و...

وضعیت رقبای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
ما کاری به رقبا نداریم و در هر دو جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. شما می‌بینید که دو تیم مطرح و پول‌دار یک میلیون دلار خرج کردند اما الان کجا هستند؟ ما وظیفه داریم ۶ بازی آخر خود در لیگ را ببریم و با این اتفاق شک نکنید که قهرمان می‌شویم.

فشار بازی‌ها هم زیاد است چون شما برخلاف استقلال در جام حذفی هم هستید.
بله، به هر حال آن‌ها استراحت می‌کنند. جام حذفی هم سنگین است چون هر تیمی می‌تواند با ۴ برد دیگر قهرمان شود و با یک باخت از مسابقات کنار می‌رود؛ پس طبعا همه تیم‌ها با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنند و بازی ما در اراک هم ساده نیست اما خیلی امیدواریم که در این مسابقات هم مثل پارسال موفق و در نهایت قهرمان شویم.

قرارداد اوسمار چقدر است؟
فقط همین‌قدر بگویم که قراردادش از بسیاری از مربیان لیگ برتری کمتر است. او روی پرسپولیس شناخت خوبی داشت و از نظر فنی هم توانسته شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

ویرا در اولین بازی به آلومینیوم باخت و فشار روی شما بیشتر شد!
بله، فشاری بود که دلال‌ها می‌آوردند چون مربیان آن‌ها را رد کرده بودیم. البته بازی با آلومینیوم را می‌شد در کتاب گینس ثبت کرد چون حریف یک موقعیت گل هم نداشت اما بازی را برد. در چند بازی هم از اشتباهات داوری لطمه خوردیم؛ به خصوص در نیم‌فصل دوم.

اما بسیاری از کارشناسان داوری گفتند گل شما به ملوان آفساید بود!
شما اگر همه بازی‌ها را حساب کنید و به حرف همان کارشناسان داوری رجوع کنید، می‌بینید که پرسپولیس متضرر هم شده و ما الان باید صدرنشین بودیم.

انصافا اگر یحیی گل‌محمدی هم مانده بود، همین خریدهای خوب را در نیم‌فصل انجام می‌دادید؟
چرا که نه! شک نکنید که تلاش می‌کردیم هر بازیکنی را که آقایحیی می‌خواهد بخریم. مگر قبلا این کار را نکردیم؟ جالب است بدانید که مذاکره با عبدالکریم حسن در زمان گل‌محمدی و با نظر مثبت ایشان آغاز شد. من در زمان آقایحیی دو بازیکن تاپ را معرفی کردم که ایشان گفت به تاکتیک تیمی ما نمی‌خورند و حق هم داشت چون به هر حال سرمربی تیم بود. الان هم می‌بینید که خریدهای جدید چقدر خوب کار کرده‌اند و تازه من به شما می‌گویم در بازی‌های آینده عبدالکریم حسن، اورونوف، خدابنده‌لو و... بهتر هم می‌شوند.

چنددرصد به قهرمانی در رقابت‌ با استقلال امیدوارید؟
ما اگر ۶ بازی خود را ببریم، صددرصد قهرمانیم و من شخصا خیلی امیدوارم.

این‌که پرسپولیس به ۴ بانک واگذار می‌شود، غلط نیست و شما را نگران نمی‌کند؟
به هر حال این‌ها یک کنسرسیوم هستند و بعید می‌دانم مشکل خاصی ایجاد شود. به نظر من مالکان جدید یک‌بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند تا باشگاه روی روال عادی خود بیفتد و بتواند راحت برای آینده برنامه‌ریزی کند. مهم سیاستگذاری کلی است و امیدوارم مشکلات پرسپولیس که خیلی‌هایش مربوط به گذشته است، حل شود.

نگران حذف از آسیا نیستید؟
نه اصلا. اهلیت‌ها تایید شده و ۳ اردیبهشت رسما کار مالکیت و انتقال انجام می‌شود. با این حساب نباید مشکل خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • به‌خاطر ژابی حاضرم به رئال هم بروم!