Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:40:52 GMT

رقابت قرآنی جودوکاران قم در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۶۸۳۱

رقابت قرآنی جودوکاران قم در فضای مجازی

رئیس هیأت جودو استان قم از رقابت جودوکاران تمام رده‌های سنی در مسابقه قرائت قرآن کریم به شکل مجازی و تجلیل از نفرات برتر خبر داد.

مجید متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فعلا فعالیت‌های هیأت جودو استان قم برای هر دو بخش بانوان و آقایان در تمام رشته‌های زیر مجموعه هیأت طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش و جوانان تعطیل است ولی بی‌‌صبرانه منتظر بازگشایی سالن‌ها و اماکن ورزشی برای از سر گرفتن برنامه‌های خود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیأت جودو قم دو سالن اختصاصی در اختیار دارد که سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پلهوان تختی قدیمی‌ترین سالن تخصصی جودو قم محسوب می‌شود، ضمن اینکه جدیدالتاسیس خانه جودو نیز که از سال گذشته رسما بهره‌برداری شد در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم قرار دارد.

رئیس هیأت جودو استان قم اضافه کرد: چندین باشگاه‌ خصوصی نیز در جودو قم فعال هستند که با حضور مربیان با دانش و مجرّب این رشته به پیشرفت این رشته کمک شایانی می‌کنند، در مجموع جودو قم روند خوبی در پیش گرفته و در هر دو بخش کاتا و شیایی آینده درخشانی در پیش دارد.

وی با اشاره به وضعیت جودوکاران در سه ماه اخیر که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، عنوان کرد: از زمانی که این اتفاق افتاد و متاسفانه به تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی منجر شد، جودوکاران قم نیز تمرینات خود را به شکل انفرادی و در خانه‌ انجام می‌دهند تا از شرایط مطلوب آمادگی خارج نشوند.

متقی در ادامه از اجرای یک برنامه فرهنگی در این هیأت ورزشی خبر داد و افزود: کمیته فرهنگی هیأت برنامه قرائت قرآن به صورت مجازی و دسته‌جمعی را برنامه‌ریزی کرد و اساتید این رشته، پیشکسوتان، مربیان، داوران و جودوکاران عزیز می‌توانند هر روز از ماه مبارک رمضان صفحه اول جزء قرآن همان روز را تلاوت و در قالب فایل صوتی یک تا یک و نیم دقیقه‌ای از طریق فضای مجازی به هیأت ارسال کنند تا ضمن بررسی فایل‌های ارسالی، بهترین فایل صوتی در کانال هیأت قرار داده شود.

وی با بیان اینکه زمان ارسال فایل تا قبل از ساعت ۱۲ هر روز است، بیان کرد: قرائت قرآن دسته‌جمعی بعد از نماز ظهر هر روز با حضور دوستان عزیز انجام می‌شود، ضمنا به سه نفر از افرادی که مشارکت فعال در این طرح داشته باشند در پایان ماه مبارک رمضان هدایایی تقدیم می‌شود و یک نفر نیز از نظر کمیته فرهنگی به عنوان بهترین کلیپ صوتی شناخته و هدیه نقدی دو میلیون ریالی دریافت می‌کند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم جودو ورزش مسابقات قرآني قرآن هیأت جودو جودو قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، حسین وفایی، اسنوکر باز ایرانی که در رده نوزدهم جهان قرار دارد، در رقابت‌های جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان برابر جاد ترامپ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بعد از این رقابت‌ها وفایی از شرایط میزبانی و بوی بدی که در محل برگزاری رقابت‌ها یعنی تئاتر کروسیبل وجود داشت انتقاد کرد. این سالن تاریخی در شفیلد قرار دارد و علاوه بر اجراهای تئاتر، این سالن میزبان مسابقات جهانی اسنوکر است.

شان مورفی، اسنوکر باز انگلیسی در واکنش به صحبت‌های حسین وفایی گفت: وفایی! خودت را آموزش بده و دیگر این‌جا برنگرد. او مجبور نیست که به این‌جا بیاید. این زمین مقدس است و برای من به عنوان یک اسنوکرباز حرفه‌ای تقریباً توهین‌آمیز است که او صراحتاً در مورد خانه ما این‌طور اظهار نظر کند. همیشه مادرم به من یاد داده است، اگر حرف خوبی برای گفتن ندارید، چیزی نگویید. شاید این مکان آن‌طور که برای ما خاص است، برای حسین خاص نباشد اما این زمین برای بازیکنان اسنوکر مقدس است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.

وفایی درباره سالن کروسیبل چه گفت؟
حسین وفایی با انتقاد شدید از کروسیبل گفت که سالن نمادین اسنوکر جهان بوی بد می‌دهد و نیاز به رنگ آمیزی دارد. وفایی هم‌چنین اعلام کرد ترجیح می‌دهد دیگر در این سالن بازی نکند. او در صحبت‌هایش گفت: وقتی در کنار این سالن قدم می‌زنیم بوی بد به مشام می‌رسد. من صادق هستم وقتی در هر کشور می‌رویم و امکانات و رفتار خوبی می‌بینیم انتظار داریم در اینجا نیز شرایط خوب باشد ولی این‌طور نبود.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلیس برگزار خواهد شد. حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان بودند که سرخوش در دور مقدماتی حذف شد و وفایی نیز بعد از برتری برابر حریفانش در دور مقدماتی به جدول اصلی رسید و برابر جاد ترامپ قهرمان پیشین جهان شکست خورد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • شوخی گلزار با مردم
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • رقابت بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری‌
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟