Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید به گونه ای عمل کند که جوانان را به سمت و سوی کارآفرینی در راستای توسعه استان سوق دهد.

وی افزود: متولیان ورزش و جوانان در استان متاسفانه عملکرد بسیار ضعیفی دارند و باید کسانی کار را در دست بگیرند که اعتقاد به جوانان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: بسنده کردن به یک مراسم سوری هر ساله در روز جوان نمی تواند ظرفیت و پتانسیل جوانان را نمایش دهد و بسیاری از جوانان ما امروز به نوعی دچار افسردگی شده اند.

الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث روزه خواری اشاره کرد و یادآور شد: بیماری کرونا باعث شده که عده‌ای نسبت به آموزه‌های دینی بی تفاوت شده و هر کاری که دوست داشته باشند را انجام می‌دهند و بهانه آنها نیز کرونا است.

وی بیان کرد: امروز به راحتی در هر خیابان و کوچه‌ای که عبور می‌کنیم عده‌ای دور هم جمع شده اند و در حال خوردن و آشامیدن هستند و حتی در بحث کشف حجاب نیز بانوان حجاب خود را رعایت نمی‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بیشتر اغذیه فروشی‌ها، بستنی فروشی‌ها و ساندویچی‌ها نیز در حال حاضر باز هستند و به راحتی مواد عذایی را به فروش می‌رسانند.

الله مرادی اظهار داشت: از این رو به جد از اداره اماکن, نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی بسیجیان می‌خواهیم در بحث مقابله با روزه خواران وارد عمل شوند و با این افراد برخورد کنند.

کد خبر 4915702

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد امر به معروف کردستان روزه خواری ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان بیان کرد: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، افزود: متأسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

شعبانی ادامه داد: مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی تصریح کرد: ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف می‌باشد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچکس مالک آن نیست.

شعبانی گفت: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیست و در اختیار توانیابان و نسل جوان باشد.

شعبانی با بیان اینکه این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفاً باغ تفریحی، گفت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری (س) است که باید فکر جدی برای آن شود.

وی افزود: امامزاده خضر (ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی است که باید زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

کد خبر 6082060

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!