Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@15:54:30 GMT

نرخ مصوب مرغ و تخم‌مرغ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۲۶۳

نرخ مصوب مرغ و تخم‌مرغ اعلام شد

مهدی یوسف خانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به روزهای ابتدایی ماه رمضان با کاهش مواجه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در کشتارگاه کیلویی ۹هزارو۵۰۰تومان، قیمت توزیع شده در مغازه کیلویی ۹هزارو۷۰۰ و در خرده فروشی ها نیز کیلویی۱۰ هزارو۷۰۰تومان است.

وی ادامه داد: عرضه مرغ زیاد و تقاضای خرید مردم نسبت به  هفته‌های گذشته بسیار کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه به قیمت تخم مرغ نیز اشاره کرد و گفت:قیمت هرشانه تخم مرغ ۲۰ هزارتومان و قیمت هر کیلو از آن ۱۰هزارتومان است.

براساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها حدود ۱۲ هزارتومان و قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۱ هزارتومان است.

منبع: الف

کلیدواژه: تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون و چهارصد و ۱۱ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب کاهش ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۰۷ هزار تومان کاهش به قیمت سه میلیون و ۷۲۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با افزایش ۴ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز
  • سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد
  • تحقق ۱۰۸ درصدی درآمد‌های مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۲
  • قیمت روز انواع سکه و طلا
  • کاهش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • قیمت طلا و سکه امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرغ کیلویی چند؟
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳