Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور فرماندار و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش برنا،فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه با تجلیل از معلمان و دبیران زحمتکش و دلسوز شهرستان گفت: کشب رتبه برتر کشور و اول استانی توسط آموزش و پرورش پارس آباد مایه فخر و مباهات این شهرستان نخبه پرور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌پور در همین راستا خاطر نشان  کرد: ۲۶ نفر سهمیه معلمان نمونه شهرستان پارس آباد است که بر حسب رتبه و امتیاز انتخاب و به استان معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: مدیریت تحسین برانگیز بیماری کرونا در کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و شرایط سخت و دشوار اقتصادی بیانگر استحکام و ایستادگی طولانی مردم و کشور در وضعیت های بحرانی و بغرنج است.

وی تصریح کرد: هرچند به دلیل شیوع بیماری کرونا مدارس تعطیل شده است اما آموزش و پرورش همچنان از طریق نرم افزارهای اجتماعی مجاز تولید شده توسط آموزش و پرورش بدون وقفه ادامه دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ابراز داشت: کمک های مومنانه که توسط معلمان آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است ما بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد.

حاجی پور تاکید کرد: آموزش مهارت های زندگی و مسائل اجتماعی در آموزش و پرورش فرصتی برای تقویت و پرورش نیروهای توانمند و خلاق جهت ساختن آینده کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: مدیریت تحسین برانگیز بیماری کرونا در کشور علی رغم تحریم های ظالمانه و شرایط سخت و دشوار اقتصادی بیانگر استحکام و ایستادگی طولانی مردم و کشور در وضعیت های بحرانی و بغرنج است.

فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت: گستردگی و وسعت آموزش و پرورش در کشور سبب شده است تا این نهاد آموزشی در هر خانواده یک نماینده معلم یا محصل داشته باشد و این فرصت خوبی برای آموزش مردم در شرایط بحرانی و سازماندهی این ظرفیت ها باشد.

در آغاز این جلسه فرماندار پارس آباد در تماس  تلفنی با یکی از معلمان رزمنده و جانباز شهرستان که در بستر بیماری است،از وی دلجویی کرده و از زحمات و خدمات او برای جامعه تشکر  کردند و آرزوی صحت و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳