Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:38:26 GMT

لمپارد: غیبت کانته را خیلی احساس کردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۵۷۱

لمپارد: غیبت کانته را خیلی احساس کردیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با ستایش از انگولو کانته، ستاره فرانسوی تیمش، تایید کرد که غیبت او در این فصل به دلیل مصدومیت، بسیار محسوس بوده است.


به گزارش "ورزش سه"، کانته در چند فصل گذشته نمایش‌های درخشانی در ترکیب لسترسیتی و چلسی داشت و با هر دو تیم قهرمان لیگ برتر شد. او همچنین با فرانسه، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در ۴ فصل گذشته، حداقل ۳۴ بازی در لیگ برتر انجام داد، در این فصل دچار مصدومیت شد و در دیدارهای کمی برای آبی‌ها به میدان رفت. 
لمپارد امیدوار است که آسیب دیدگی این ملی پوش فرانسوی هرچه زودتر بهبود پیدا کند تا در صورت از سرگیری رقابت‌ها، بتواند تیمش را همراهی کند.

 

 


سرمربی چلسی به BT Sport گفت:" وقتی بازی‌ها متوقف شد، ما چهار- پنج بازیکن مصدوم داشتیم. انگولو کانته یک الگوی بزرگ است زیرا از لحاظ عملکرد شخصی، او چهار-پنج فصل درخشان داشت و به درستی توسط مربیانش زیاد مورد  استفاده قرار گرفت. 
او در این فصل تنها در ۴۰ درصد از بازی‌های ما حضور داشت و حتی در این شرایط هم کار برای او دشوار بود و من واقعا به او فکر می‌کردم. غیبت او کاملا احساس می‌شد.
امیدوارم هر زمان که بازی‌ها شروع می‌شود، او را در بهترین فرم در اختیار داشته باشیم. روبن لوفتوس‌چیک را هم در بهترین شرایط می‌خواهیم. ما برنامه های متفاوتی برای آنها داشتیم اما اتفاقاتی که رخ داد، همه‌چیز را خراب کرد. سلامت بازیکنان در اولویت است. سلامت ذهنی بازیکنان اهمیت بیشتری دارد.
قرنطینه در ابتدا سخت بود زیرا کسی نمی دانست دقیقا شرایط چگونه است. ما تنها تلاش کردیم تا بازیکنانی که مشکل تر دارند را آماده تر کنیم البته وقتی این فرصت را پیدا کنیم که به تمرینات کامل برگردیم، می‌توانیم آنها را به شرایطی که می‌خواهیم برسانیم."

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پیش روی استقلال با شمس آذر قزوین و نیاز آبی‌پوشان به پیروزی برای حفظ صدر جدول اظهار کرد: دیگر تیم آسانی در لیگ برتر نداریم و همه تیم‌ها این توانایی را دارند تا استقلال را متوقف کنند. پس وظیفه تیم استقلال این است با برنامه و آماده به دیدار هر حریفی برود. شمس آذر در دور رفت هم توانست از استقلال امتیاز بگیرد و بازی‌های آخر خود را هم برده، حتماً سعید دقیقی و شاگردانش برای آنکه از استقلال امتیاز بگیرند بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است. این تیم بازی تهاجمی را در دستور کار دارد و مقابل چنین حریفی می‌توان برنده شد به شرطی که اجازه ندهند از قدرت هجومی خود استفاده کنند و از فضا‌هایی که در حملات خود می‌دهد نهایت استفاده را برد. شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای است و آنالیز خوبی روی شکل بازی استقلال خواهد داشت. در آخرین بازی که از تیم جواد نکونام دیدم عملکرد تیم بسیار خوب بود و نشان داد می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. شناختی که تیم‌ها در بازی‌های دور برگشت از هم دارند در کسب نتیجه اهمیت زیادی دارد. می‌دانند که چگونه به دروازه حریفان برسند.  

پیشکسوت تیم استقلال در مورد انتقاد از شکل بازی تیم جواد نکونام گفت: استقلال بیشتر توپ را به کناره‌ها می‌برد و از سانتر‌های کوتاه و بلند استفاده می‌کند تا به گل برسد و تا حدود زیادی هم موفق بود، چون بهترین حربه برای گلزنی است. این هم یک تاکتیک تیمی است که نمی‌توان به آن خرده و ایراد گرفت. هر مربی به یک یا چند شکل به دنبال کسب نتیجه است. ضمن اینکه استقلال فقط متکی به این روش گلزنی نیست و از ترفند‌های دیگری هم استفاده می‌کند.

رشیدی در مورد شانس قهرمانی استقلال در رقابت با پرسپولیس یادآور شد: هر اتفاقی در طول مسابقات ممکن است رخ دهد و بستگی به این دارد که استقلال بتواند خود را همیشه در بالاترین سطح نگه دارد. همه رقبا به دنبال کسب نتیجه هستند و باید مراقب آنها بود. امیدوارم بازیکنان اصلی استقلال در ۷ هفته باقیمانده مصدوم نشوند. غیبت کوین یامگا و بعد از آن مهدی مهدی‌پور دردسر‌های نکونام را بیشتر کرده و امیدوارم دیگر بازیکنی از استقلال مصدوم نشود، چون غیبت این دو بازیکن تأثیر خود را گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد