Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@01:44:06 GMT

برگزاري جلسه شوراي اداري فرهنگ و ارشاد قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۷۸۲۸

برگزاري جلسه شوراي اداري فرهنگ و ارشاد قائمشهر

خبرگزاری آریا- جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر، با دستور استمرار برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در فضای مجازی و بهینه سازی خدمات اداری مطابق با پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا، برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قام شهر ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه میهمانی خدا سرشار از آموزه های الهی و انسانی است و همه ما می بایست با الهام از این آموزه ها، تلاش بیشتری برای خدمت به جامعه در پیش گرفته و بیش از پیش بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی رمضانی یادآور شد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن همچون عدم امکان اجتماع برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان، این برنامه ها همچون جشنواره نوروزی «عید در خانه هستیم» و مسابقه عکاسی «از پنجره ببینیم» در قالب پویش سراسری «بهارواره»، در فضای مجازی و به شکل فراگیر برای عموم مردم قابل اجرا بوده و در این مسیر، حضور و مشارکت مؤسسات قرآن و عترت قائم شهر در برنامه ریزی و بهره گیری از شبکه های اجتماعی، تأثیرگزار خواهد بود. 

مسئول دستگاه فرهنگی شهرستان قائم شهر افزود: پشتیبانی از مراکز فرهنگی و هنری تحت پوشش و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان برای بهره مندی از تسهیلات ارائه شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت جبران خسارت های ناشی از همه گیری کرونا، به شکلی جدی در دستور کار بوده و می بایست از همه ظرفیت های اداری در این راستا بهره گرفت. 

در پایان ضمن اهدای ماسک به کارکنان و مرور پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان ، هر یک از کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر ضمن بیان پیشنهادات خود پیرامون راهکارهای پشتیبانی از مراکز تحت پوشش، دیدگاه های خود را جهت ارائه مطلوبتر خدمات اداری و کارشناسی به هنرمندان شهرستان ارائه کرده و در مورد برنامه های فرهنگی و هنری قابل اجرا در بستر شبکه های اجتماعی، به تبادل نظر پرداختند. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد قائمشهر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سرهنگ سهیل گرشاسبی، صبح دوشنبه در خصوص نکات مطروحه جلسه شورای اداری شمیرانات که با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، معاونان، رؤسای ادارات، و دیگر اعضای شورای اداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت توجه جدی مسؤولان و مدیران به حوزه اجرای صیانت از عفاف و حجاب که از دستاوردهای انقلاب است تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری حجاب یک موضوع سیاسی و جدی محسوب می‌شود گفت: ضروری است که جلساتی در قالب شورای اداری تشکیل و در مورد حجاب مسائلی را با حضور همه دستگاه‌ها اعم از بیمارستان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران و مدیران و معاونت‌های زنان و بخش‌های امر به معروف و نهی از منکر تبیین کنیم.

گرشاسبی با اشاره به اینکه برخی اقدامات سلبی و برخی ایجابی هستند افزود: نظام اسلامی تعظیم شعائر را از اهداف خود می‌داند و باید در حکمرانی اسلامی به هویت اسلامی توجه کنیم.

دبیر ستاد عفاف و حجاب شمیرانات موضوع فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه حجاب را بسیار مهم، اساسی و ضروری دانست و عنوان کرد: باید دست‌های پشت پرده بی حجابی‌ها را تبیین کنیم و این اقدام باید در ابتدا در بدنه کارمندان ادارات و مراجعین اجرایی شود.

وی بر ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی شمیرانات به امر فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: در حال حاضر «طرح نور» در شهرستان به شایسته‌ترین شکل ممکن در حال اجرایی است.

گرشاسبی ارائه خدمات به مراجعین بی حجاب، رصد رستوران‌ها و کافی شاپ ها را مهم دانست و گفت: باید قوه قضائیه از ضابطین حمایت کند و دستگاه‌های نظارتی مثل اماکن و شهرداری و ارشاد و نیز به کمک کمیته صیانت بیایند.

کد خبر 6085225

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • برنامه ملی گسترش انس عمومی با ادبیات فارسی تصویب می‌شود
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد