Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@02:02:54 GMT

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در استان سمنان ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۳۷۶

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در استان سمنان ۲ برابر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسن اسلامی راد ابراز داشت: ۲ هزار و هفت عدد انواع تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال سال گذشته در استان سمنان کشف شد که این میزان در سال ۹۷ یکهزار و یک عدد به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: ارزش ریالی تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شده در استان سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، یک هزار و ۵۲۸ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه  ۶۲۸ هزار و ۳۷۲ قلم داروی قاچاق با تلاش نیروی انتظامی سال ۹۸ در استان کشف شد، اضافه کرد: ۵۸۴ هزار و ۱۱۲ قلم داروی قاچاق سال ۹۷ با هوشیاری پلیس در استان سمنان کشف شده بود و آمار نشاندهنده افزایش ۷.۶ درصدی کشف داروی قاچاق در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی داروهای قاچاق کشف شده در استان سمنان سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بیان کرد: ارزش ریالی داروهای قاچاق  کشف شده در استان سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ افزایشی ۱۸۰.۸ درصدی داشت.
وی تصریح کرد: ارزش ریالی ۵۸۴ هزار و ۱۱۲ قلم داروی قاچاق کشف شده در استان سمنان سال ۹۷ طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال برآرود شد.
سال ۹۸ تعداد ۶۷۴ نفر در زمینه قاچاق در استان سمنان دستگیر شدند.

48

کد خبر 1384113

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان کشف شده در استان استان سمنان میلیون ریال داروی قاچاق ارزش ریالی کشف شد سال ۹۷ سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ایران‌هلث، برپا می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، از جمله زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، از دیگر زیرگروه‌های تخصصی نمایشگاه ایران‌هلث است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت‌نام دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود