Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در نشست خیران و معتمدان قزوین که پیرامون قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه برگزار شد، افزود: خدای متعال در ماه مبارک رمضان به صورت اختصاصی همه بندگان را به این سفره معنوی و الهی دعوت کرده و این مهم جایگاه این ماه عزیز را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند که در ماه رمضان به مهمانی خدا دعوت شده‌اید و این دعوت، خاص همه انسانهاست و اگر به این مهمانی نروید، باید جبران کنید و قضای آن را بجای آورید تا مشمول برکات آن شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: کرامت، عظمت، شرافت، فضیلت و تمام خوبی‌ها در ماه مبارک رمضان وجود دارد و در این مهمانی، تقوا به عنوان یکی از برجسته‌ترین رزق‌های معنوی شامل حال انسان می‌شود.

امام جمعه قزوین در ادامه به اهمیت مواسات اشاره کرد و افزود: اگر صرفاً در بحران کرونا به موضوع کمک به آسیب دیدگان توجه کنیم، کار متفاوتی انجام نداده‌ایم چرا که در تمام دنیا چنین کمک‌هایی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب بر احیای آن تأکید دارند این است که دین با دنیا پیوند داشته باشد چرا که در قرآن آمده است نماز با زکات پیوند دارد و مطالبه رهبری نیز برخاسته از قرآن و آموزه‌های دینی است.

آیت‌الله عابدینی گفت : در تمام دنیا نگاه عاطفی، محور کمک به فقراست و اگرچه همین موضوع نیز ارزشمند است اما آن چیزی که در دین مورد هدف است، برافراشته شدن پرچم دین با تمام اجزای آن در عالم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: در نظام دینی هدف از کمک به نیازمندان صرفاً رفع نیازهای مادی آنها نیست بلکه رفع نیازهای معنوی آنها نیز مورد هدف قرار دارد و این رسالت خیران ما را از کمک کنندگان در سایر کشورها متمایز می‌کند.

وی اظهار کرد: تمام کارهایی که به انسان مرتبط است، ماندگاری ندارد اما زمانی که خدایی شد، تا ابد اثرگذار شده و ماندگاری پیدا می‌کند و باید تلاش کنیم کارهایمان خدایی باشد تا ماندگاری پیدا کند.

برچسب‌ها امام جمعه قزوین کمک های مردمی همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین کمک های مردمی همدلی امام جمعه قزوین کمک های مردمی همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در شورای عالی مسکن و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن محرومان کشور افتتاح شد که از این تعداد هزار و ۴۲۷ واحد متعلق به خراسان جنوبی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • سنگ تمام مردم قزوین در حمایت از سپاه
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • اصلی‌ترین محور انقلاب اسلامی در دوران کنونی حکمرانی مردم است
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد