Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@21:12:32 GMT

بازدید امیر موسوی از دانشگاه افسری امام علی (ع)

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۷۷۳

بازدید امیر موسوی از دانشگاه افسری امام علی (ع)

فرمانده کل ارتش بمناسبت روز معلم با حضور سرزده در دانشگاه افسری امام علی (ع)، این روز را به استادان و فرماندهان این دانشگاه تبریک گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در دانشگاه افسری امام علی (ع) ضمن تبریک روز معلم به استادان و فرماندهان، از مراحل و روند آموزش دانشجویان در شرایط بهداشتی فعلی و اماکن مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و استادان، نقشه راه دانشگاه‌ها در گام دوم انقلاب و چگونگی تربیت افسران برای دهه‌های آینده را تبیین کرد.

در این بازدید، امیر سرتیپ جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر موسوی فرمانده کل ارتش دانشگاه افسری امام علی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان گفت: به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم، در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح در همدان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود نقشه شوم دشمنان برای منحل کردن ارتش را بر هم زد و امام راحل، ارتش را شجره طیبه خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و در جنگ پا به پای سایر نیروهای امنیتی جنگیده و شجاعت‌هایی را آفریده است.

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در حوزه جهاد سازندگی و خودکفایی اقدامات خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: حضور ارتش در آسمان و زمین در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار ارتش است و امروز، ارتش تحت لوای ولایت فقیه در اوج قدرت قرار گرفته است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان ادامه داد: از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب ننشسته‌ایم و افتخار می‌کنیم که پا به پای دیگر نیروهای مسلح وعده صادق را به سرانجام می‌رسانیم.

مرادبکی تصریح کرد: از همین تریبون به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم و در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون، برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

کد خبر 745415

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند