Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@23:12:57 GMT

«دعوت» در صدر برنامه‌های پیش از افطار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۵۰۹

«دعوت» در صدر برنامه‌های پیش از افطار قرار گرفت

بر اساس نظرسنجی سازمان صدا و سیما برنامه دعوت، ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما پربیننده‌ترین برنامه در میان برنامه‌های افطار است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، محمدحسین رنجبران؛ مدیرکل روابط‌عمومی صدا و سیما در توئیتی اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی سازمان صدا و سیما که توسط مرکز تحقیقات این سازمان انجام شده، ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما پربیننده‌ترین برنامه در میان برنامه‌های افطار صدا و سیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این نظرسنجی به ترتیب برنامه «دعوت» از شبکه یک سیما در رتبه اول، «مثل ماه» از شبکه سه سیما و «زندگی پس از زندگی» از شبکه‌ چهار سیما در رتبه‌های بعدی قرار دارند.



برنامه «دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز، سردبیری محمد پیوندی و اجرا_کارشناسی حجت‌الاسلام محمد برمایی هر شب ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه یک سیما برنامه دعوت محمدحسین رنجبران شبکه یک سیما صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید