Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:43:16 GMT

دبیر خانه شهر جهانی ملیله در زنجان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۹۷۵

دبیر خانه شهر جهانی ملیله در زنجان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: راه‌اندازی دبیرخانه ملیله در مرکز این استان به منظور توسعه و ترویج ملیله سازی در راستای آموزش به علاقه‌مندان و تربیت نیروی کار ماهر که قابلیت تجاری‌سازی دارند، در دستور کار امسال قرار دارد. امیدوارم این دبیرخانه تا پایان تابستان فعال و سازمان‌یافته باشد و با رعایت و نظارت در امور اجرایی و برنامه‌ریزی، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیباشناختی، جذابیت کالا و ارزش‌آفرینی مسئله بعدی دیگری است که باید به آن بپردازیم، زیرا کالایی مانند ملیله که ارزش مادی دارد، ارزش فرهنگی و معرفی را نیز به مخاطب منتقل می‌کند، ادامه داد: در این دبیرخانه علاوه بر آموزش های تخصصی، باید هنرمندان را با نیاز روز و بازار فروش آشنا کنیم و همچنین مباحثی چون بسته بندی، تولید و فروش هم مورد آموزش قرار داده می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های خود را حول محور جهش تولید تنظیم کرده است.

ارجمند خاطرنشان کرد: براساس این برنامه زمانبندی شده فعالیت های موثری برای معرفی و شناساندن شهر جهانی ملیله زنجان و محصولات صنایع دستی آن انجام خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته ویژه شاغلان صنایع دستی در راستای کاربردی کردن و تجاری‌سازی صنایع دستی، برگزاری دوره های آموزشی عمومی کوتاه‌مدت و مقدماتی برای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع دستی در سطح استان و برگزاری دوره‌های آموزشی تولید زنده (به آموزی) در رشته‌های شاخص صنایع دستی استان برای سال ۹۹ به منظور ارتقای سطح کیفی تولیدات صنایع دستی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان دوره های آموزشی گردشگری و صنایع دستی منویات مقام معظم رهبری نیروی کار سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است