Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر مبتلا به بیماری حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده است گفت: این روند نشان می‌دهد که مردم کاشان بهداشت فردی را رعایت و از منزلشان تا حد امکان خارج نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲۵۵۱ بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهداءی آران و بیدگل مرخص شدند افزود: در حال حاضر ۷۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کاشان ویروس کرونا بستری شدن حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول