Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:23:30 GMT

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۲۵۸

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

معاون سازمان امور مالیاتی از تمدید ۲ ماهه تکالیف مالیاتی مودیان در سال ۹۹ توسط شورای عالی هماهنگی سران قوا خبر داد.

به گزارش مشرق، محمود علیزاده با اشاره به مصوبه سران قوا در مورد حمایت و تسهیل مالیاتی از کسب و کارها در شرایط کرونا، اظهار داشت: بر اساس مصوبه سوم اردیبهشت سال جاری شورای عالی هماهنگی سران قوا موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲.۱ لغایت ۹۹.۴.۳۱ بوده به مدت دو ماه و در حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور تمدید می شود و تمامی احکام مرتبط در این تمدید مترتب است.

بیشتر بخوانید: گواهی نقل و انتقال املاک مسکونی برخط شد+سند شرط بهره‌مندی از معافیتهای مالیاتی مشخص شد +سند

معاون  فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی در مورد تکالیف این دوره نیز گفت: مثلا در خصوص تسلیم اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی که طبق قانون تا ۳۱ خرداد ماه است به مدت دو ماه یعنی تا ۳۱ مرداد تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی که طبق قانون ۳۱ تیرماه بوده نیز به مدت ۲ ماه تا ۳۱ شهریور ماه تمدید می‌شود.

معاون سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل  بهار) سال ۹۹ که  باید ۱۵ تیرماه ۹۹ ثبت شود تا ۱۵ شهریورماه تمدید خواهد شد. همچنین کلیه سال مالی شرکت ها نیز در این بازه زمانی  به مدت ۲ ماه و حداکثر تا  ۳۱ شهریور ماه تمدید شد.

علیزاده بیان داشت: مهلت رسیدگی به اظهارنامه ها نیز به مدت دو ماه تمدید می‌شود. بنابراین رسیدگی به عملکرد اظهارنامه های سال ۹۷ و ۹۸ دو ماه تمدید خواهد شد. 

وی یادآور شد: در صورتی که یک تکلیف قانونی ۳۱ مرداد ماه باشد حداکثر تا پایان شهریور ماه تمدید خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس سازمان امور مالیاتی شورای عالی مالیات فرار مالیاتی سازمان مالیاتی مشرق تمدید می شود ماه تمدید دو ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس