Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@00:13:16 GMT

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۲ ماه دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۲۷۲

معاون سازمان امور مالیاتی : شورای هماهنگی سران قوا مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی را 2 ماه دیگر تمدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمود علیزاده با اشاره به مصوبه سران قوا در مورد حمایت و تسهیل مالیاتی از کسب و کارها در شرایط کرونا، اظهار داشت: بر اساس مصوبه سوم اردیبهشت سال جاری شورای عالی هماهنگی سران قوا موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲.۱ لغایت ۹۹.۴.۳۱ بوده به مدت دو ماه و در حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور تمدید می شود و تمامی احکام مرتبط در این تمدید مترتب است.

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی در مورد تکالیف این دوره نیز گفت: مثلا در خصوص تسلیم اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی که طبق قانون تا ۳۱ خرداد ماه است به مدت دو ماه یعنی تا ۳۱ مرداد تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی که طبق قانون ۳۱ تیرماه بوده نیز به مدت ۲ ماه تا ۳۱ شهریور ماه تمدید می‌شود.

معاون سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) سال ۹۹ که باید ۱۵ تیرماه ۹۹ ثبت شود تا ۱۵ شهریورماه تمدید خواهد شد. همچنین کلیه سال مالی شرکت ها نیز در این بازه زمانی به مدت ۲ ماه و حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شد.

علیزاده بیان داشت: بنابراین رسیدگی به عملکرد اظهارنامه های سال ۹۷ و ۹۸ دو ماه تمدید خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورتی که یک تکلیف قانونی ۳۱ مرداد ماه باشد حداکثر تا پایان شهریور ماه تمدید خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اظهارنامه مالیاتی تمدید تسلیم اظهارنامه ماه تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: به علت موج استقبال مشمولان و صف‌های طولانی با موافقت دولت، ثبت نام این طرح یک ماه تمدیدشد.
مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به ۱۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.
در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان تمدید شد