Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از زمان شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از هم استان‌های عزیزمان جان خود را از دست دادند و امکان برگزاری مراسم سوگواری برای آن‌ها وجود نداشته که این مسئله بر داغ بازماندگان افزوده است.   بر این اساس سیمای خراسان رضوی امروز همزمان با سراسر کشور و در رحلت حضرت خدیجه (س) با ویژه برنامه‌ی "بانوی آفتاب" با بخش‌های گفت و گو با کادر درمان، پویش همگانی سوره الرحمان وآل یاسین، گفت و گو با خانواده درگذشتگان و مداحی از ساعت ۲۱:۰۵ تا ۲۲ را به تهیه کنندگی علی محمدکاظمیان پور و مجری گری مهدی مقدم تهیه و پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همچنین صدای خراسان رضوی در نظر دارد ویژه برنامه ی "ایران همدل" با بخش‌های مختلف پویش ختم قرآن و صلوات به یاد درگذشتگان گفت و گو با برخی از خانواده‌های در گذشتگان و کادر درمانی را با هدف همدلی با خانواده‌های داغدار در ایام کرونا را از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی رضا سلیمان و گویندگی امیرحسین کشوری تهیه و پخش کند.   رادیو سراسری زیات خراسان رضوی نیز ویژه برنامه ی" ایران همدل" را با بخش‌های ارتباط با قم، گفت و گو با کادر درمانی کرونا، قرائت زیارت امام رضا (ع)، تلاوت قرآن و گفت و گو با سیده فرزانه حداد مجری توانمند رادیو زیارت که از ابتدای دوره کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد درخدمت بیماران کرونایی است را از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی جواد دهقان و مجری گری مسرور تهیه و پخش کند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگذشتگان کرونا وفات حضرت خدیجه صداوسیمای خراسان رضوی بیماران کرونایی خراسان رضوی گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با حضور در بیوت خانواده های شهدای لشکر فاطمیون با خانواده های سردار شهید سید حمزه علوی، شهید سید محمدرضا حسینی و شهید جاویدالاثر سید حسین سجادی دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین هیئات مذهبی افغانستانی انجام شد، حسین شرافتی از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد و ضمن تبریک حمله قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی بیان داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نبرد انتقام جویانه "وعده صادق" و دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام سپاسگزاریم و این دلاورمردی های سلحشورانه رزمندگان جبهه مقاومت را ارج می نهیم.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار داشت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه، اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان ساخت: تکریم و احترام خانواده های معزز شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که با صبوری و استقامت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • هوای سالم مشهد در بیست و هفتمین روز بهار