Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:21:54 GMT

بازگشت سه واحد تولیدی تعطیل شده مهریز به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۱۹۷

بازگشت سه واحد تولیدی تعطیل شده مهریز به چرخه تولید

ایسنا/یزد فرماندار مهریز از بازگشت سه کارخانه تعطیل شده در این شهرستان به چرخه تولید در سال جاری و کلید خوردن طرح‌های بزرگ خیّری خبر داد

«رضا زارعزاده مهریزی» از حل مشکلات سه واحد تولیدی تعطیلی شده و بازگشت آنها به چرخه تولید خبر داد و گفت: کارخانه آرد مهریز که نزدیک به 15 سال از تعطیلی آن می‌گذرد، پس از تغییر مدیریت تا سه ماه آینده دوباره راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که با راه‌اندازی این سه واحد تعطیل شده، بیش از 200 نفر اشتغال در شهرستان ایجاد خواهد کرد، افزود: یکی دیگر از این واحدها در زمینه تولید لبنیات فعالیت داشته که چند سال تعطیل بوده و با پیگیری‌های انجام شده، قرار است مجدداً شروع کار کند.

زارعزاده در ادامه از افتتاح 9 واحد تولیدی در شهرک سنگ با 650 نفر اشتغال در سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال 98، هیچ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان تعطیل نشد که این افتخاری برای مسئولان مهریز است و امیدواریم بتوانیم مثل گذشته حامی و همراه سرمایه‌گذاران باشیم.

وی در ادامه از پیگیری و حسن نظر خیّران شهرستان در اجرای طرح‌های مختلف خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایانجام شده، چند طرح بزرگ در بخش‌های آموزشی، گردشگری، فرهنگی، عمرانی و درمانی در سال جاری کلید خواهد خورد.

فرماندار مهریز با بیان این که ساخت جاده سلامت شهرستان نیازمند دو میلیارد تومان بودجه است، گفت: این جاده به طول 9 کیلومتر چندی قبل از محل تفرجگاه طبیعی کوه ریگ به سوی غربال بیز، آسیاب دوسنگی، چشمه حسن آباد و سپس به طرف روستای خورمیز تعریف شده است.

وی با بیان این که تکمیل این جاده را شخصاً پیگیری خواهم کرد، گفت: ساخت این جاده به خاطر وجود مناظر طبیعی و کوهستانی و قرار گرفتن در منطقه‌ای خوش آب و هوا، نقش مهمی در جذب افراد و استقبال مردم و مسافران در طول هفته به خصوص روزهای تعطیل دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندار مهریز، زارعزاده در پایان نیز از پیگیری طرح‌های ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری مهریز، درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی، اردوگاه اتباع بیگانه در خارج از شهر مهریز، تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان شهرستان و پیگیری وضعیت کاروانسرای شاه عباسی و تکمیل روشنایی مسیر یزد - مهریز به عنوان دغدغه‌های مهم شهرستان خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرماندار مهريز صنایع راکد رفع موانع تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان افزود: روز گذشته ۱۰۷مین بازدید یکشنبه‌های حمایت از تولید این استان در دولت سیزدهم ثبت شد که در آن حدود ۲۵۰ کارخانه و واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته و موانع آنها برای ادامه کار مورد بررسی تیم اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با احصا مصوبات دولت سیزدهم در حمایت از واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی و در مسیر مانع زدایی آنها، ۸۸ درصد مصوبات در ‌این زمینه اجرایی شده است.

معتمدیان با تاکید بر لزوم احیا واحدهای راکد در دولت سیزدهم اظهار کرد: حدود ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم به چرخه تولید بارگشته است که نشان از عزم جدی این دولت درحمایت از واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به عنوان سال جدید از سمت مقام معظم رهبری یادآور شد: برای دومین بار است که عنوان سال پس از چهار سال مجدد در خصوص اقتصاد و تولید، نامگذاری می‌شود که نشان از اهمیت اقتصاد جامعه و تفکر اقتصادی مردم است .

معتمدیان اضافه کرد: سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» را باید در تفاوت قید «مشارکت مردم» تمرکز کرد که نشان از الزامات حضور مردم در بحث جهش تولید است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور در دوره تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و علیه اقتصاد ایران نیاز به افزایش تولید و جهش تولید است.

وی با بیان اینکه این شعار کاربردی و استراتژیک مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳ دغدغه ملی و مردمی است افزود: نیاز تحقق شعار سال نگاه تکلیفی در همه ارکان حاکمیت به ویژه دولت است و بخشی از کارها در سطح کلان و در بحث سیاست‌های کلان اقتصادی است که تثبیت نرخ ارز، ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری از جمله مباحث کلان در دولت سیزدهم از جمهوری اسلامی ایران است.

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد