Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تیم علم و ادب تبریز باتوجه به قعرنشینی اش درجدول رده بندی لیگ، ۸ هفته سخت وپرمشقت، برای فرار از سقوط به رده پایین‌تر فرصت دارد.

این تیم، درماه‌های اخیر، با انتقال امتیاز باشگاه شهرداری تبریز، در لیگ آزادگان حضور دارد و متاسفانه با ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۲۰ باخت و کسب تنها ۱۰ امتیاز در قعر جدول جای گرفته است و برای فرار از سقوط به دسته دوم، حداقل باید در رده پانزدهم جدول قرار گیردتا درلیگ یکم، ماندگارشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به جایگاه کنونی این تیم، حداقل در روی کاغذ، شانس کمی، برای بقای آن متصوراست، اما در فوتبال، برخی زمان‌ها شده که غیر ممکن، ممکن شده است و در این راستا هم، تیم علم و ادب تبریز، بافعالیت دوباره لیگ و باقدرت هرچه تمام وبا همت بازیکنان جوان وبا تعصب اش، وبا برنامه ریزی اصولی، برای کسب امتیازات ۸ هفته باقیمانده سخت مسابقات، می‌تواند با برد همه بازی‌ها، ۲۴ امتیاز، دشت کرده وازسقوط نیز بگریزد.

باشگاه فوتبال شهرداری تبریز در دهه ۶۰، یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی تبریز بوده و همواره یکی از مدعیان قهرمانی و یکی از قطب‌های فوتبال آذربایجان شرقی به‌شمار می‌رفت.

لیگ آزادگان، باحضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم علم و ادب تبریز باشگاه فوتبال شهرداری تبریز لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۶ فردا میهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد است.

نماینده فارس با ۲۹ امتیاز در رده دوم و نماینده خرم آباد با ۲۳ امتیاز در مکان ششم جدول مسابقات قرار دارند.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی