Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:27:21 GMT

پروتکل‌های بهداشتی در برخی ادارات کرمان رعایت نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۴۴۷

پروتکل‌های بهداشتی در برخی ادارات کرمان رعایت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدایی تصریح کرد: باید برای بعضی ادارات که مراجعات و ازدحام بیشتری وجود دارد پروتکل خاص تهیه و ابلاغ شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهرهای رودبار جنوب، ریگان، فاریاب، فهرج، کهنوج، کوهبنان و منوجان در استان کرمان دارای وضعیت کم خطر و سفید هستند، بیان کرد: آموزش و پرورش درخواست داده بود کلاس‌های تقویتی در منوجان برگزار شود که مصوب شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی اظهار کرد: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه در اختیار استان نیست و مکاتبات زیادی با تهران در این زمینه داشته ایم اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

آغاز به کار مدارس از ۲۷ اردیبهشت در شهرهای سفید

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی، کشور به شهرستان‌های با خطر کم، متوسط و خطر بالا تقسیم شده و قرار است در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید نماز جماعت و جمعه براساس پروتکل برگزار شود و مدارس از ۲۷ اردیبهشت آغاز به کار کنند و منتظر دریافت دستورالعمل‌ها در این زمینه هستیم.

استاندار کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌ها و اجتماعات کماکان تعطیل و ممنوع است بیان کرد: مصوب شد فرمانداری بردسیر برای جشنواره گل محمدی در شهرستان بردسیر برنامه ریزی نکند.

فدایی گفت: مصوب شد پلیس راه، اتوبوس‌ها و خودروهای کرایه‌ای بین شهری را کنترل کنند که اگر مسافر اضافه بر پروتکل داشته باشند، برخورد قانونی و مسافران به خودروی دیگر منتقل شوند.

وی تصریح کرد: اعلام شد ماسک تولیدی در استان کرمان مازاد بر نیاز است که قرار است کمیته مربوطه در خصوص نحوه استفاده از آن تصمیم گیری کند.

استاندار کرمان بیان کرد: اداره کل عشایری استان کرمان اعلام کرد برای کاهش تماس با جوامع روستایی در مسیر، کوچ عشایر به صورت مکانیزه انجام شود و قرار شد از امکانات سپاه و ارتش در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: قرار شد کارگروهی در زمینه حل مشکل نانوایی‌های روستای ده زیار شهرستان کرمان، رسیدگی و نتیجه را در جلسه آینده ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان نام شهرستان بافت نیز از سوی ستاد ملی جزو شهرهای دارای وضعیت سفید اعلام شده اما دانشگاه علوم پزشکی کرمان روی آن بحث دارد. بیست و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ظهر یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

کد خبر 4916189

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل انتظامی بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جمعی از بانوان بافقی به صورت خودجوش، برای حمایت از طرح نور پلیس و برای مقابله با هنجارشکنی عفاف و حجاب، مقابل نیروی انتظامی شهرستان جمع شدند و از فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان قدردانی کردند.
این بانوان محجبه از عوامل انتظامی بافق خواستند تا این طرح همچنان ادامه پیدا کند تا ریشه فساد بی حجابی از بین برود. 

سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق نیز گفت: طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های قضایی در سطح کشور و همچنین شهرستان اجرا شده و بازتاب خوبی داشت. 

وی، افزود: در شهرستان بافق از آنجا که مردم ولایتمدار و مؤمن هستند، درطرح نور همراهی و رعایت کردند که از خواهران به خاطر رعایت عفاف و حجاب و پوشش مناسب تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق