Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به اهمیت سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی با بیش از ۴۳میلیون نفر مخاطب تصریح کرد: گسترده بودن جامعه مخاطب و ماهیت ماموریت‌های این سازمان نشان از اهمیت کیفیت و عملکرد مدیران سازمان در سطح جامعه دارد.

جعفرزاده افزود: تامین اجتماعی در دوره مدیریت جدید و جوان خود در زمینه توجه به نیروی انسانی و شایسته گزینی مدیران پیشتاز بوده و ابتکار ارزشمند "طرح شناسایی مدیران آینده" برای اولین بار به این شکل در نظام اداری کشور با هدف استقرار سیستم شایسته‌سالاری و با تمرکز بر ظرفیت‌های تخصصی منابع انسانی داخلی این سازمان، اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رشت در مجلس الگوبرداری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و عمومی از این طرح و مدل انتخاب مدیران را ضروری دانست و افزود: معتقدم انتخاب و انتصاب مدیران در سازمان‌ها باید بر مبنای توانمندی حرفه‌ای و تخصصی و شایستگی‌های مدیریتی افراد صورت گیرد نه متاثر از فشارهای بیرونی زیرا مشخص است وقتی مدیری صرفا به پشتوانه فشارهای بیرونی منصوب می‌شود، منطقا نخواهد توانست برای حل مشکلات و چالش‌های سازمان‌، راه‌حلی منطقی، موثر و کارآمد اتخاذ کند. 

جعفرزاده در پایان گفت: باید از سازمان‌های پیشرو همانند تامین‌اجتماعی قدردانی کرد که با اجرای طرح شناسایی مدیران آینده، در این زمینه گامی بلند برداشته و انشاالله شاهد تکرار این رویه در دولت و کلیه سازمان‌ها و نهادهای عمومی و مجموع نظام اداری کشور باشیم.

طرح مدیران آینده از اولین اقدامات مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود که در فروردین امسال برای اولین بار انتصابات این سازمان بر اساس نتایج آزمون برگزار شده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در دی ماه سال گذشته در راستای طرح مذکور انجام گرفته است. بر این اساس انتصابات سازمان در سمت‌های ۱۱گانه مدیریتی صرفا از میان پرسنلی انجام می شود که پس از ثبت نام در سامانه، موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون و مصاحبه تخصصی شده اند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی کارشناسی کمیسیون برنامه بودجه نماینده مردم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تامین اجتماعی مدیران آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، منظور گفت: با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است.در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

او افزود: برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

کد خبر 844905 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کالا برگ (کوپن) سازمان برنامه و بودجه اقتصاد

دیگر خبرها

  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند