Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:35:28 GMT

بیش از ۱۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان اصفهان هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۹۴۹

بیش از ۱۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان اصفهان هستند

گرجی زاده گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان های استان اصفهان، زندانی هستند.

«اسدالله گرجی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به جمعیت پرونده های جرائم غیرعمد استان اصفهان اظهارداشت: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر به دلیل جرائم غیر عمد مثل دیه، مهریه و بدهی در زندان های استان اصفهان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان افزود: برای آزادی این افراد بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با کمک خیرین و گذشت شاکی این اعتبار تامین و زندانیان آزاد خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زن هستند، خاطرنشان کرد: همه زندانیان جرائم غیرعمد نقش مهمی در بین اعضای خانواده خود دارند و با آزادی آن ها بسیاری از مشکلات خانواده های آنان حل خواهد شد.

 

گرجی زاده یادآورشد: با آزادی افراد سرپرست خانواده بسیاری از مشکلات حل و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

 

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال مردم استان اصفهان در قالب مراسم های گلریزان و یک شهر ضیافت برای آزادی زندانیان کمک کردند، گفت: امسال برنامه یک شهر ضیافت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بدون حضور مردم در محل برنامه برگزار می شود و خیرین به صورت غیرحضوری کمک خواهند کرد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ماه مبارک رمضان اصفهان استان اصفهان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نمایشگاه عکس گروهی از ۳۰ هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان «دوشنبه‌های رهایی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ سوم تا هفتم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان دوشنبه‌های رهایی از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند، تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

گفتنی است پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند؛ که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده و تاکنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان