Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:18:08 GMT

پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات مراکز درمانی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۰۴۷

پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات مراکز درمانی کرمانشاه

کیومرث مظفری گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات مراکز درمانی استان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمان شیوع کرونا ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی استان تزریق شد توانستیم بخش عمده‌ای از مطالبات مراکز درمانی استان را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بر این اساس کل بدهی‌های داروخانه‌ها و بیمارستان‌های بخش غیردانشگاهی سال ۹۷ پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تا اسفند ۹۸ بدهی تمامی مراکز بهداشتی و درمانی روستایی را که خدمات روستایی انجام می‌دهند پرداخت شده است.

مظفری گفت: حدود ۷۰ درصد مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی را نیز پرداخت کردیم که این پرداخت‌ها در طول سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

وی در ادامه در خصوص پایگاه برخط بیمه شدگان، بیان داشت: اگر پایگاه برخط بیمه‌شدگان کامل شود، اطلاعات هر فرد در این پایگاه منحصر به فرد ثبت می‌شود و با این حساب فرد نمی‌تواند بیش از یک دفترچه بیمه داشته باشد.

مدیر کل بیمه سلامت کرمانشاه بیان داشت: این پایگاه با همت معاونت فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت شکل گرفته است و اطلاعات بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی نیز در اختیار این پایگاه قرار دارد، زیرا این پایگاه متعلق به همه کشور است.

مظفری نسخه نویسی الکترنیک را یکی از اقدامات ارزشمند بیمه سلامت دانست و گفت: این پروژه را در مطب‌های بخش خصوصی در حال حاضر در اکثر شهرستانها راه اندازی شده است و پس از بیماری کرونا در خصوص آن شهرستانهای که هنوز مجهز نشده‌اند اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب سازمان که سبب قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد شد استفاده پزشکان از سامانه نسخه نویسی الکترونیک است که در استان با استقبال خوب پزشکان، داروسازان و … مواجه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از مردم خواست در شرایط کنونی و به منظور شکست ویروس کرونا حتی الامکان در خانه بمانند و در صورت نیاز با رعایت نکات بهداشتی در اجتماع حاضر شوند و می‌توانند سوالات خود را از طریق سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت به صورت ۲۴ ساعته با پزشکان و کارشناسان مطرح کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

علیرضا ایرندگانی گفت: باتوجه‌به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده‌باش کامل است.
 
  وی افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه‌شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده‌باش هستند و همچنین باتوجه‌به احتمال بروز آب‌گرفتگی و انسداد محورهای مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار در مناطق صعب‌العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و همچنین با تشکیل جلسات درون و برون‌سازمانی (فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی‌ها اقداماتی از جمله فعالسازی گروه مجهزهای واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی آمادگی خود را برای شرایط پیشرو اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها