Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ایمان، تقوا و بصیرت از ویژگی‌های بارز نیروهای سپاه است، گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی بر تمام قدرت‌های دنیا برتری دارد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در دیدار مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌ بیت‌المقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان، با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه‌(س) اظهار داشت: حضرت خدیجه‌(س) رنج و سختی زیادی را متحمل شد اما وظیفه‌اش که حمایت از اسلام بود را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت الگوگیری جامعه اسلام از حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه(س) به‌عنوان بانویی که در اوج رفاه و وضعیت مالی مناسب قرار داشت، هنگامی که دین به میان آمد همه چیز را برای دین خداوند خرج کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری اشاره و تصریح کرد: استاد شهید مطهری نمونه و الگوی بسیار مناسبی برای جامعه علمی و جوانان است، دانش و منش اخلاقی این استاد بزرگ سبب شده که به‌عنوان الگو معرفی و شناخته شود.

کردستان|برنامه‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق «جهش تولید» استدیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان درباره شعار سال؛ راهکارهای اجرایی‌شدن «جهش تولید» کدام است؟ + فیلم

وی گفت: ابعاد مختلف و همه ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی شهید مطهری، این مجاهد نستوه برای ما درس اخلاق است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه اکثر مشکلات کنونی در جامعه به‌دلیل دوری از آموزه‌های دینی و قرآن است؛ عنوانکرد: باید در این ماه مبارک به‌دنبال خودسازی و تجدید نظر در رفتار و گفتار خود باشیم.

وی به مجاهدت و حماسه‌های رزمندگان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی‌ تاکنون اشاره و اظهار کرد: ایمان، تقوا، بصیرت، اخلاق، ساده‌زیستی، قدرت و اقتدار از ویژگی‌های بارز نیروهای سپاه است. قدرت نظام جمهوری اسلامی بر تمام قدرت‌های دنیا برتری دارد.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه حضرت خدیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدید گفت: ظرفیت‌های متعدد استان نوید بخش آینده‌ای بهتر برای مردمان این استان است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هدف از سفر به این روستا شناخت ظرفیت‌ها و نیاز‌های مردم این منطقه و انتقال آن به مسئولین ذیربط است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • اقدام سپاه در عملیات «وعده صادق» افتخارآفرین بود
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در حمایت از پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی