Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد پس از آغاز احتمالی لیگ برتر بازیکنان مهمی از جمله انگولو کانته را در ترکیب خود خواهد دید. 

طرفداری- پس از این که اعلام شد فصل 20-2019 لیگ برتر تعطیل نمی‌شود، این امیدواری وجود دارد تا حدود یک ماه دیگر، مسابقات لیگ برتر انگلیس بدون حضور تماشاگران از سر گرفته شود.

انگولو کانته به دلیل مشکلات زانو و عضلانی در این فصل تنها 22 بازی برای چلسی انجام داده اما پس از توقف بازی ها به دلیل ویروس کرونا، او زمان کافی خواهد داشت تا دوباره به ترکیب بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک لمپارد در گفتگو با وبسایت رسمی چلسی گفت:

وقتی بازی ها متوقف شد، مصدومان کمی داشتیم. انگولو کانته یک الگوی فوق العاده است. او از نظر فردی 4 یا 5 فصل فوق العاده را سپری کرده است. او خیلی به کار مربیانش می آید. در این فصل او در حدود 40 درصد بازی ها حضور داشت. به شدت کمبود او را احساس کردیم. هر زمان لیگ دوباره آغاز شود، می خواهیم در بهترین فرم او را در اختیار داشته باشیم. همچنین انتظار دارم لوفتوس چیک که کل فصل را از دست داده، در بهترین فرم بازگردد. به طور واضح به کانته نیاز زیادی داریم زیرا او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. قبل از اینکه مربی چلسی شوم، این را می دانستیم و حالا با کار کردن با او، بیشتر به این مساله پی بردم. متاسفانه در این فصل نتوانستیم از او زیاد استفاده کنیم اما با شروع مجدد، می توانیم در بهترین فرم او را در ترکیب خودمان داشته باشیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین فرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند

دکلان رایس به تمجید از هافبک اسپانیایی منچسترسیتی پرداخت و او را بهترین شماره 6 جهان نامید

طرفداری | در دیداری حساس از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل 2023/24، دو تیم منچسترسیتی و آرسنال روز یکشنبه هفته آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دکلان رایس که این‌روزها در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارد، با تلگراف راجع به این تقابل حساس صحبت کرد.

رایس راجع به همتای خود در ترکیب آرسنال یعنی دکلان رایس گفت:

رودری بهترین شماره 6 جهان است. نحوه بازی، جاگیری دقیق و همچنین مهارت بالای او در اتصال خط دفاعی به خط حمله، تحسین‌برانگیز است. تیمی که رودری برای آن بازی می‌کند یعنی منچسترسیتی نیز بدون شک بهترین تیم دنیاست.

رایس همچنین خاطره جالبی از اولین ملاقاتش با جان استونز در اردوی انگلیس مطرح کرد: 

 روز اولی که اردوی انگلیس آمدیم، جان استونز را دیدم و او نمی دانست که بازی بعدی منچسترسیتی با آرسنال است. او سعی می‌کند به آینده فکر نکند و در لحظه زندگی کند. به او گفتم که بازی بعدی آرسنال خیلی سخت است؛ او گفت با چه کسی بازی دارید و من گفتم با شما! استونز هم گفت آهان، آره!

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟