Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@18:11:06 GMT

گزینه ای دیگر برای جانشینی بیرانوند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۷۳۸

ساعت24 - دروازه‌بان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تاکید کرد هیچگونه مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس نداشته است.

با توجه به جدایی قطعی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در پایان فصل و پیوستنش به تیم آنتورپ بلژیک، مدیران پرسپولیس به دنبال انتخاب جانشین برای این دروازه‌بان هستند و در این میان گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند به جذب سعید جلالی‌راد دروازه‌بان پیشین تیم شهر خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جلالی‌راد در این باره گفت: هیچ صحبتی با من از سمت باشگاه پرسپولیس نشده است. هواداران پرسپولیس هم به من لطف دارند. در شهر خودرو شاگرد یحیی گل محمدی بودم و او را دوست دارم، اما همان طور که گفتم صحبتی با من نشده است.

وی که برای گذراندن خدمت سربازی در تیم فجر سپاسی بازی می‌کند در واکنش به این پرسش که چند ماه دیگر باید در تیم فجر حضور داشته باشد؟ گفت: من سرباز هستم و به همین دلیل با هیچ تیمی فعلاً مذاکره نمی‌کنم. اینکه چقدر از خدمت سربازی هم مانده است، بماند! فعلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و تمام تمرکزم روی فجر سپاسی است.

جلالی‌راد در واکنش به این پرسش که آیا دوست دارد فصل آینده در پرسپولیس بازی کند؟ عنوان کرد: من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و فعلاً در تیم فجرسپاسی حضور دارم و نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فجرسپاسی که از تیم شهر خودرو راهی این تیم شده در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با تیم مشهدی قرارداد دارد یا خیر؟ گفت: خیر؛ سال آخری که از تیم شهر خودرو جدا شدم با این تیم تسویه حساب کردم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند دروازه بان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران