Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:45:08 GMT

اختصاص اعتبار ۸ میلیاردی برای تجهیز کارخانه کمپوست رودسر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۹۵۷

اختصاص اعتبار ۸ میلیاردی برای تجهیز کارخانه کمپوست رودسر

رضا زنده دل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح «آرام راه میدان تا میدان» در رودسر، اظهار کرد: اجرای این طرح تأمین کننده منافع و مصالح شهر رودسر به ویژه کسبه و شهروندان است.

وی با بیان اینکه شش میلیارد تومان برای اجرای این طرح از سوی شورای اسلامی شهر رودسر و ستاد بازآفرینی شهری تصویب شده است، گفت: بخشی از این اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و بخش دیگر از محل منابع دولتی تأمین و اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده دل ادامه داد: طول اجرای این طرح ۲۰ هزار متر مربع و مدت زمان اجرا تا زمان تکمیل و بهره‌برداری آن پایان شهریور ماه امسال پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده برای اجرای این طرح، تصریح کرد: بی تردید این طرح بر روی مغازه‌ها و حتی نوع کاربری آنها تأثیر گذار خواهد بود.

شهردار رودسر با تأکید بر اینکه قطعاً آثار اجرای این طرح در حال حاضر برای مردم قابل لمس نخواهد بود، ادامه داد: شهروندان رودسر مطمئن باشند اجرای این طرح تأثیرات مطلوبی در پی خواهد داشت.

وی با قدردانی از همکاری فرماندار شهرستان در فرآیند اجرای این طرح، افزود: قطعاً اگر همکاری مسئولان شهرستان قادر به اجرای این طرح نبودیم.

زنده دل در ادامه با اشاره به اینکه شرایط کنونی کارخانه کمپوست رودسر رضایت بخش است، گفت: تمامی ریجکتی های کارخانه ساماندهی و در واقع محلی برای دفن بهداشتی زباله ایجاد کرده‌ایم و در این باره نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کارخانه کمپوست رودسر اختصاص یافته است، اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در سواحل این شهر ساخته شده است.

کد خبر 4916253

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رودسر پروژه عمرانی توسعه اقتصادی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات گرگان بارش باران جهش تولید اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه راه‌های استان گفت: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم که به موازات آن، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم افزود: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راه سازی در دست اجرا است، که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.: 

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیر‌های این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محور‌هایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

مقام ارشد اجرایی استان می گوید: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان