Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:59:43 GMT

دورکاری، چاره مادران شاغل در زمان تعطیلی مهدها

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۶۱۵

دورکاری، چاره مادران شاغل در زمان تعطیلی مهدها

سعید بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با یادآوری اینکه مهدهای کودک از روز چهارشنبه گذشته مجوز ثبت نام داشته اند، افزود: زمان بازگشایی مهدهای کودک منوط به مجوز ستاد ملی کرونا برای بازگشایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبیعی است که زمان بازگشایی مهدها برای آموزش کودکان ۶ ساله برای سال تحصیلی آینده و از مهرماه خواهد بود و برای کارکرد نگهداری از کودکان نیز  منتظر مجوز از ستاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور  درباره فعالیت غیر مجاز برخی مراکز برای مراقبت از کودک اظهار داشت: این مساله مربوط به ستاد اماکن و افرادی است که مجوز بی حساب می دهند.

بابایی در مورد اینکه آیا این امکان وجود دارد که بهزیستی به والدین، مراقب کودک معرفی کند، گفت: این امکان وجود ندارد و از سوی دیگر به سبب مشکلات پیش رو، اقبال و علاقه کمی بین مربیان و کمک مربیان مهدها برای حضور در خانه ها وجود دارد.

برچسب‌ها کرونا اداره کل امور کودکان و نوجوانان مهدکودک سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مهدکودک سازمان بهزیستی کشور کرونا مهدکودک سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی