Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به توزیع 4 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان، گفت: ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.

حجت الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص طرح مواسات و همدلی طرح ضیافت همدلی در سازمان اوقاف و امور خیریه استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه از محل موقوفات تاکنون یک میلیارد تومان کمک کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اختصاص یک میلیارد تومان دیگر هم در بحث خدمت‌رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 4 هزار بسته معیشتی در قالب طرح ضیافت همدلی بین نیازمندان تا اواسط ماه مبارک رمضان با همکاری آستان قدس رضوی، کمک خیرین، محل نیات وقف و سایر دستگاه‌ها توزیع می‌شود که ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.

وی افزود: این اداره برنامه‌‌ریزی‌های خاصی در راستای کمک به اقشار آبرومندی که در این ایام محروم از کار هستند، در نظر دارد.

صالحی یکی از این برنامه‌ها را در قالب تسویه  بدهی افراد نیازمند در نانوایی‌های سطح شهر عنوان کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه با مراجعه به نانوایی‌های سطح شهر لیست بدهی افراد نیازمند که بابت خرید نان به نانوایی‌ها بدهکار بودند مشخص و بدهی این افراد را تسویه کرده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مقام معظم رهبری صالحی ماه مبارک رمضان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نانوایی ها معیشتی اوقاف و امور خیریه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس