Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:00:44 GMT

۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد استان به اقلیم کردستان عراق صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۸۸۷

۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد استان به اقلیم کردستان عراق صادر شد

فرزاد معاونی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هم اکنون دو کشتارگاه کردستان در دهگلان و بانه برای تولید و صادرات مرغ به خارج از کشور اقدام کرده‌اند که ۲۰۰ تُن آن با اخذ مجوزهای قانونی به خارج صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ تن دیگر از محصولات از این کشتارگاه‌ها نیز در حال دریافت مجوزهای قانونی برای صادرات است، افزود: این اداره کل به عنوان بخشی از سازمان جهاد کشاورزی تمام تلاش خود را برای تسهیل مسیر صادرات این محصول بکار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان ادامه داد: محموله‌های مرغ منجمد صادراتی این استان پس از سیر مراحل قانونی و بهداشتی از طریق مرز باشماق مریوان به کشور عراق حمل می‌شود.

معاونی با بیان اینکه هم اکنون به علت کاهش تفاضای مصرف شاهد کاهش قیمت مرغ در کشور هستیم، یادآور شد: صادرات این محصول به کشورهای همجوار از جمله عراق و منطقه اقلیم کردستان می‌تواند نقش قابل توجهی در جلوگیری از کاهش تولید داخلی و پیشگیری از ضر تولید کنندگان داشته باشد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۷۶۶ مرغداری دارای مجوز در این استان فعالیت می‌کنند که ۷۴۲ واحد از این تعداد مرغداری گوشتی، هشت واحد تولید مرغ تخم‌گذار و ۱۶ واحد نیز تولید مرغ مادر گوشتی هستند.

کد خبر 4916348

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات گوشت مرغ اقلیم کردستان عراق ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد گرگان بیرجند مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن دشتی نژاد از آغاز توزیع شش تن گوشت منجمد و هفته‌ای ۴ تن مرغ کشتارروز به قیمت مصوب دولتی در این شهرستان خبر داد.
مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان افزود: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را در قالب طرح فجرانه کالابرگ  الکترونیک از فروشگاه‌های تعاونی جهاد واقع در کوی کارگر بلوار مرحوم دهداری و تعاونی ۹ چهل متری ذوالفقاری واقع در ایستگاه هفت و افق کوروش تهیه کنند. 
همچنین در فروشگاه‌های عامل، توزیع کالا‌های اساسی از جمله روغن، برنج و شکر با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟