Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هم‌زمان با سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) مجلس بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، جان‌باختگان کرونا ویروس و درگذشتگان این ایام برگزار در امامزاده ابراهیم (ع) استان زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با تسلیت سالروز وفات حَضرت خدیجه (س) گفت: در این شب از شهدای سلامت و جان‌باختگان ویروس کرونا یاد می‌کنیم افرادی که خالصانه به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی‌فقیه در استان با اشاره بر اینکه هیچ کار خدا بی‌حکمت نیست گفت: بشر همواره مورد امتحان قرارمی گیرد و باید تلاش کند سربلند بیرون بیاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی افزود: بهترین راه در این برهه از زمان صبر، شکیبایی، مقاومت و ایستادگی است و اینکه به فکر چاره باشیم

او افزود: باید اثرات منفی این کرونا ویروس، ویروسی که فقط به زنجان و ایران منتهی نمی‌شود و کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده است را کاهش دهیم.

امام‌جمعه زنجان گفت: با آمدن کرونا دلسوزی، کمک و مواسات به نیازمندان و روحیه قدردانی از جامعه تقویت شد اگرچه منکر اثرات منفی این ویروس منحوس بر اقتصاد نیستیم

وی تأکید کرد ما قدردان نیروهای خدوم بخش سلامت هستیم کسانی که شبانه‌روز جان‌فشانی کردند.

نماینده، ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در ادامه به انتخاب سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) برای گرامیداشت یاد شهدای سلامت اشاره کرد و فداکاری‌های این بانو را تشریح کرد.

او گفت: همراهی‌های این بانو در صدر اسلام و حمایت از پیامبر اکرم ص غیرقابل‌انکار است

این مراسم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار و به‌صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش شد.

کد خبر 507867 برچسب‌ها استان زنجان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار کریمی، در نشست شورای اداری استان گفت: حوزه فرهنگ و در رأس پرداختن به فرهنگ جهاد و شهادت از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است. 

او با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب از دفاع مقدس به عنوان یک گنج نام می‌برند که باید از آن بهره‌برداری شود، گفت: در رأسِ اقدامات کنگره‌ ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس بود که مقدمات آن از سال ۹۳ آغاز و در سال ۹۸ برگزار شد.

کریمی افزود: بیش از ۲۰ اجلاسیه‌ کنگره برگزار شده و اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله تدوین دانشنامه‌ دفاع مقدس به برکت کنگره‌ شهدای استان رقم خورده است.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر استمرار کار تأکید دارند، گفت: امسال یا ابتدای سال آینده مرحله دوم کنگره را برگزار خواهیم کرد و همه‌ی دستگاه‌ها در این مهم نقش دارند.

سردار کریمی افزود: استان مرکزی در پشتیبانی جنگ نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زد.

او ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و هفت هزار و ۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاده از افتخارات این استان هستند.

???? فرمانده سپاه روح‌الله افزود: امسال هم‌زمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزار نفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی