Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:48:08 GMT

بارندگی‌های قزوین ۱۹ درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۰۹۶

بارندگی‌های قزوین ۱۹ درصد افزایش داشته است

مهدی آخوندی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال و از اول فروردین ماه تاکنون میزان بارندگی‌های قزوین ۱۶۱ میلی متر به ثبت رسیده در حالی که این میزان بارش سال گذشته ۱۳۵ میلی متر بوده است.

وی میزان بارش سال زراعی (از اول مهر سال گذشته تا مهرماه سال آینده) قزوین را ۳۶۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: این میزان بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیم میلی‌متر کاهش داشته است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، وضعیت جوی استان قزوین تا ظهر فردا پایدار، اما از بعدازظهر روز سه‌شنبه شاهد افزایش ابر در سطح منطقه خواهیم بود.

به گفته وی، چهارشنبه هفته جاری با گذر سامانه بارشی در سطح استان افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق به همراه وزش بادهای لحظه‌ای شدید پیش‌بینی می‌شود.

آخوندی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته قزوین با ۷ و رازمیان در بخش رودبار الموت شرقی با ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و بیشینه هوای قزوین طی این مدت نیز ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود.

برچسب‌ها بارندگی استان قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی استان قزوین سازمان هواشناسی بارندگی استان قزوین سازمان هواشناسی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، توماس جردن، رئیس کل بانک مرکزی سوئیس، گفت، با وجود آنکه رشد اقتصادی این کشور بسیار پایین آمده اما سیاست‌های پولی این بانک باید همچنان روی ثبات قیمت‌ها متمرکز باشد.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی دولتی سوئیس گفت: رشد اقتصادی و تولید به میزان قابل توجهی کاهش یافته و بسیاری از کشورها به‌سمت کسری شدید بودجه و افزایش قابل توجه بدهی رفته اند.

وی در حاشیه برگزاری مجمع بهارانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن ادامه داد: در بسیاری از کشورها سطح بدهی به شدت افزایش یافته و میزان کسری بودجه‌ها بسیار بزرگ شده است.

جردن معتقد است این روند نمی‌تواند ادامه پیدا کند و باید در آینده اصلاح شود. از طرفی خیلی مهم است که سیاست‌های پولی به جای تمرکز بر تأمین بدهی روی ثبات قیمت‌ها متمرکز باشد در غیر این صورت پایانی خوب می‌خواهد داشت.

کد خبر 6085075 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود